Documentație Funcționalitatea aplicației Cum funcționează panourile General și Activitate?

Cum funcționează panourile General și Activitate?

Ce este panoul General și cum funcționează?

Panoul General este panoul de bază al aplicației. Este punctul de plecare atunci când îți creezi un cont nou sau când te loghezi.

Pe acest panou ai reprezentarea lunii curente sub forma unui calendar, unde îți sunt afișate evenimentele adăugate.

Ce acțiuni poți realiza în acest panou:

  • Adaugi evenimente
  • Adaugi angajați
  • Vizualizezi evenimentele adăugate (de tine sau angajații tăi)
  • Navighezi pe lunile trecute sau viitoare, utilizând butoanele „<” și „>” din mijlocul panoului
  • Vizualizezi legenda evenimentelor disponibile
  • Poți filtra panoul pe echipe

Panoul General iFlow
Panoul General

Ce este panoul Activitate și cum funcționează?

Acest panou are două componente, tabelul de activitate și funcții de filtrarea ale acestuia. În rândurile de mai jos, ai explicațiile acestor componente. Permite efectuarea selecțiilor multiple.

Tabelul de Activitate conține 5 coloane:

  • Nume – Conține numele și categoria de utilizator a angajatului
  • Tip – este tipul evenimentului (concediu de odihnă, ore suplimentare, etc.)
  • Durată – intervalul de timp/zile pe care este efectuat evenimentul
  • Dată – ziua sau intervalul de zile pe care este efectuat evenimentul
  • Stare – starea în care se află evenimentul (aprobat, respins, așteaptă aprobare sau nu necesită aprobare).

Selectând oricare eveniment din listă o să ai următoarele opțiuni: Printează documentul (în cazul evenimentelor care au cereri), Editează, Șterge, Aprobă și Respinge.

Funcțiile de filtrare:

  • Utilizatori – conține lista cu toți angajații din care poți selecta evenimentele ale cărui angajat dorești să le vizualizezi, bifând căsuța din dreptul numelui său sau căutându-i numele în secțiunea „Caută”
  • Echipe – conține lista echipelor din companie, poți selecta o echipă bifând căsuța din dreptul numelui ei (îți vor fi afișate doar evenimentele angajaților din această echipa)
  • Tipuri de eveniment – conține lista evenimentelor din care poți selecta un tip de eveniment bifând căsuța din dreptul lui (îți vor fi afișate doar evenimentele care aparțin tipului bifat)
  • Stare – starea în care se află evenimentele, poți bifa ce evenimente dorești să îți fie afișate în funcție de starea lor, bifând căsuța din dreptul stării dorite
  • Arhivă – lista evenimentelor șterse
  • Selectează perioada – poți selecta o anumită perioadă din care să îți fie afișate evenimentele.

Exemplu: Vrei să vizualizezi doar concedii medicale și de odihnă ale angajatului “X”, care așteaptă aprobare, din perioada lunii 01.04.2019 – 01.05.2019, vei bifa următoarele:
– Tipuri de eveniment
– bifezi căsuțele din dreptul concediului de odihnă și a concediului medical
– Utilizatori
– selectezi angajatul “X”
– Statut
– selectezi “Așteaptă aprobare”
– Selectează perioada
– alegi intervalul 01.04.2019 – 01.05.2019, click pe “Aplică” Acum în tabel ai doar evenimentele angajatului “X”, de tipul concediu de odihnă și medical, care așteaptă aprobare din intervalul 01.04.2019 – 01.05.2019. 

Panoul Activitate iFlow
Panoul Activitate

Citește Blogul

Avem vești bune! Află ce este nou în iFlow 2.4

Experiența ta în aplicația iFlow este foarte importantă pentru noi, de aceea toate îmbunătățirile...

Importă angajații din tabelul Excel în iFlow – rapid și ușor

Ne-am gândit la o soluție rapidă de a popula contul iFlow cu...

Articole Utile: