Web Analytics
DocumentațiePrezență reală - Pontare cu cod QR

Prezență reală – Pontare cu cod QR

Dacă îți dorești să limitezi accesul angajaților pe platformă,însă vrei ca aceștia să se poată ponta, atunci pontarea cu cod QR este una din soluțiile ideale pentru tine și companie ta.

În primul rând trebuie să te asiguri ca ai creat locațiile în aplicație. Le poți crea utilizând funcția de import locații. Sau le poți crea manual din meniul “Oreganizație” – “Locații” – click pe “Adaugă locația” – completează “Numele locației” – Click pe “Adaugă”.

*Poți alege să securizezi o locație prin setarea unei parole, tot ce trebuie să faci este să bifezi căsuța “Folosește parolă” – apoi să completezi parola și confirmarea acesteia. Ulterior atunci când un angajat accesează link-ul acestei locații va trebui să completeze parola înainte de a se putea ponta.

Ca aceștia să se poată ponta prin intermediul codului QR trebuie să le setezi în profil, în locul Seriei RFID un cod pentru pontare, acesta poate să fie chiar codul de marcă al angajatului.

Navighează în profilul acestuia – click pe butonul “Setări” (de lângă butonul Profil) – Click pe submeniul “RFID” și în câmpul “Serie RFID” completezi codul/marca, etc. apoi click pe “Salvează setările”.

1. Activarea pontării cu cod QR

  • Din meniul principal “Setări” – “Companie
  • Click pe submeniul “Prezență reală
  • La câmpul “Pagina de pontare pe locație” alege “Activat
  • Click pe “Actualizează informațiile

2. Distribuirea codului QR

Pentru a distribuii codurile QR pentru pontare, trebuie să urmezi pașii de mai jos:

  • Accesează meniul principal “Organizație” și click pe “Locații”
  • Click pe “Editează” și “Salvează codul QR”
  • Apoi printezi acest cod și îl afișezi în locația dorită

3. Stabilirea pașilor pentru pontare

În iFlow ai posibilitatea de a scrie pașii pentru angajații care se pontează prin cod QR. Aceștia vor vedea indicațiile tale direct pe pagina de pontare.

  • Din meniul principal “Setări” – “Companie
  • Click pe submeniul “Prezență reală
  • Completează informațiile dorite în câmpul “Instrucțiuni de Check-In
  • Poți schimba chiar și denumirea câmpului “RFID
  • Apoi click pe “Actualizează informațiile

4. Cum se pontează angajații?

Aceștia scanează codul QR prin intermediul telefonului mobil, completează parola, dacă este cazul, apoi își introduc Seria RFID, sau numărul de marcă, sau codul pentru pontare și își înregistrează prezența.

Dacă ești interesat si de alte variante de pontare poți citi cum se folosește pontarea prin link sau pontarea cu Cod PIN.

Citește Blogul

Articole Utile: