Acasă Documentație iNotify – Remindere generale

iNotify – Remindere generale

0

Pentru a accesa funcția iNotify, mergi în meniul OrganizațieRemindere. Dă click pe butonul Reminder nou și poți alege unul din următoarele tipuri:

  • General
  • Documente
  • Evenimente
  • Semnatari

Reminder General

Acest tip de reminder te ajută, de exemplu, să le reamintești angajaților dacă au un task de finalizat până la o anumită dată.

  • Mesaj – completează căsuța cu informația dorită
  • Pentru – selectează angajatul/angajații căruia dorești să-i transmiți mesajul
  • Dată – alege data pentru când trebuie să fie gata task-ul – după ce alegi data îți apare mesajul Notifică cu 0 zile înainte – alege cu cate zile înainte să primească notificarea
  • La dorință bifează Trimite e-mail la și alege ora mesajului
  • Click pe Creează reminder

Reminder Documente

Asigură actualizarea informațiilor esențiale din companie.

  • Mesaj
  • Documente – selectează din documentele deja create
  • Pentru – selectează angajații sau echipele/departamentele
  • Dată – alege data pentru notificare – după care îți apare mesajul Notifică cu 0 zile înainte – alege cu cate zile înainte să primească notificarea
  • La dorință bifează Trimite e-mail la și alege ora mesajului
  • Click pe Creează reminder

Reminder Documente din profilul angajatului 

  • Din profilul angajatuluiDocumente
  • Click pe un document pe care dorești să adaugi reminder
  • În partea de sus a documentului ai o iconiță în formă de ceas
  • Click pe iconiță pentru a seta un reminder
  • Poți alege ziua mesajului, cu câte zile înainte să-ți reamintească și bifează dacă vrei să ți se trimită pe mail – apoi click pe butonul de Setează reminder

Reminder Evenimente

Se poate folosi pentru a-i trimite reminder persoanei căreia îi aparține un anumit eveniment. Poți, de exemplu, să-i reamintești angajatului ca înainte de a merge în concediu să explice înlocuitorului task-urile rămase.

  • Completează mesajul
  • Selectează evenimentul
  • Alege data reminderului și cu câte zile înainte de această dată să fie notificat
  • Creează reminder

Reminder Semnatari

Se aplică tot în cazul unui document deja creat, care necesită o semnătură din partea angajatului sau a managerului.

  • Completează mesajul
  • Alege documentul (în baza documentului selectat, aplicația va genera lista angajaților semnatari pe acel document)
  • Bifează angajatul care va primi notificarea
  • Alege data pentru reminder și cu câte zile înainte să fie notificat angajatul

Reminderele sunt structurate pe pagina de notificări în trei categorii:

  • Inbox – reminderele recente care încă nu sunt finalizate
  • Finalizat – reminderele finalizate (pentru a marca un reminder ca finalizat, pune cursorul pe un reminder din Inbox și dă click pe bifa de check din dreptul acestuia)
  • Viitor – reminderele pentru care ai ales data de notificare mai departe de ziua curentă

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Exit mobile version