Web Analytics

iFlow 2.1 – Cea mai flexibilă aplicație de pontaj online

Publicat pe:

Noua versiune a aplicației de pontaj online iFlow aduce multe îmbunătățiri printre care și permisiile alocate pe fiecare echipă/departament din aplicație. De obicei companiile cu un număr mare de angajați au mai multe echipe/departamente, conduse de team leaderi. În mod normal team leader-ul nu ar trebui să fie prezent în propriul pontaj, am realizat și noi asta în urma feedback-ului primit de la utilizatorii iFlow. Echipa noastră a lucrat la implementarea unei soluții cât mai eficiente de organizare a echipelor și liderilor acestora. Citește rândurile de mai jos pentru a afla cum poți crește productivitatea companiei prin organizarea personalului în mod eficient.

Formează echipe și numește lideri pentru ele

iFlow 2.1 îți oferă flexibilitate pentru modul în care structurezi angajații din compania ta. Firmele cu un număr mare de angajați, au nevoie de o strategie foarte bună pentru o organizare perfectă a acestora, astfel încât productivitatea muncii să funcționeze la capacitate maximă. Cum poți face asta? Prin stabilirea unei ierarhii organizaționale, de la cea mai mică funcție până la tine, administratorul.

Acum, totul este mai ușor și mai clar, respecți ierarhia organizațională din compania ta și în aplicația de pontaj online. Alcătuiești echipele dorite apoi numești persoana sau persoanele care să se ocupe de ele, acestea devin automat team leaderi pentru echipa sau echipele pe care le coordonează. Poți aloca mai mulți lideri unei singure echipe sau poți numi un singur lider de echipă pentru mai multe echipe.

Echipele de angajați și utilitatea lor

Un exemplu clar despre utilitatea acestor modificări este crearea unei echipe formate din toți team leaderii de pe toate departamentele, care răspund în fața administratorului sau a unui angajat cu funcție superioară lor. Cu aceste noi opțiuni adăugate organizezi toți angajații foarte ușor și fiecare își cunoaște exact funcția și rolul în companie.

Dacă ai nevoie de ajutor în formarea echipelor sau în numirea liderilor de echipă, urmează pașii de mai jos.

Pentru a crea o echipă nouă:

  • Accesează Setări
  • Echipe, apoi Adaugă Echipă
  • Trece numele echipei
  • Selectează Liderii (unul sau mai mulți)
  • Salvează

Pentru a edita o echipă existentă sau pentru a realoca liderii de echipă:

  • Selectează echipa dorită și apasă “Editează”
  • Schimbă numele echipei sau persoanele răspunzătoare de echipă
  • Salvează

Există situația în care liderul unei echipe să facă parte din altă echipă decât cea de care se ocupă, în acest caz liderul va putea vedea și membrii echipei pe care o coordonează și pe cei ai echipei în care se află. Pentru o utilizare ușoară, este recomandat să folosești sistemul de filtrare pe echipe din panoul General. În felul acesta selectezi doar angajații pe care îi coordonezi dar poți oricând să revi și la echipa din care faci parte pentru a putea adăuga propriile evenimente.

iFlow 2.1 – Cele două evenimente pentru care cererile se completează automat

Nu-i așa că ar fi mult mai ușor dacă în momentul în care trebuie să aprobi o cerere de concediu sau de învoire, s-ar completa automat și documentele necesare? În aplicația de pontaj online – iFlow 2.1 acest lucru este posibil. Poți să vezi evenimentele create în aplicație iar apoi să tipărești cererile acestora completate automat din meniul Activitate.

Sfat: Dacă ai setat ca evenimentele să necesite aprobare, este necesar mai întâi să aprobi cererea, pentru a o putea tipări.

Indicațiile pas cu pas:

  • Adaugă un eveniment (concediu de odihnă/învoire) sau alege unul deja creat de către angajații tăi sau de către team leader
  • Accesează meniul Activitate
  • Click pe coloana cu numele angajatului dorit
  • Dacă este necesar, click pe “Aprobă”
  • Cu un simplu click pe “Printează” ai cererea de concediu de odihnă sau biletul de voie gata completate cu toate informațiile, trebuie doar să le tipărești.

Te bucuri de un pontaj simplu și rapid cu iFlow?

Dacă ai deja un cont în aplicație, ne-am bucura să aflăm care a fost experiența ta cu iFlow și cum te-a ajutat în organizarea timpului de lucru al angajaților tăi, lasă un comentariu mai jos și spune-ne părerea ta. Nu ai încă un cont în aplicație? Nu mai aștepta! Simplifică-ți munca cu administrarea personalului tău și bucură-te de toate opțiunile din iFlow 2.1. Alătură-te sutelor de companii care au ales să nu mai piardă timpul cu foi/tabele/caiete de pontaj. Încearcă iFlow și îți garantez că nu te vei mai întoarce la metodele tradiționale de pontaj.

Echipa editorială iFlow
Echipa editorială iFlow
Echipa noastră îți aduce informații de ultimă oră despre tendințele și inovațiile în domeniul resurselor umane, ajutându-te să fii mereu la pas cu evoluțiile din industrie.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Update 9.4 – Documente externe și fișiere protejate

O nouă actualizare a aplicației iFlow, care face gestionarea documentelor mai ușoară și mai sigură ca niciodată este aici. Cu noua versiune, angajații și...

Angajarea persoanelor cu dizabilități: Noi obligații pentru angajatori

Începând cu 1 ianuarie 2025, legislația românească privind angajarea persoanelor cu dizabilități va suferi modificări importante. Conform Ordonanței de Urgență nr. 127/2024, angajatorii care...

Abonează-te la Newsletter!

Dacă vrei să fii primul care află noutăți.