Web Analytics

Noul Modul de Evaluare a Angajaților va fi lansat în curând! Obține acces prioritar și reducere de 20%! Află mai multe!

Noul Modul de Evaluare a Angajaților va fi lansat în curând! Obține acces prioritar și reducere de 20%! Află mai multe!

Soft Management Documente

iDocs by iFlow

Toate documentele companiei și ale angajaților sunt generate și administrate digital, accesibile de pe orice dispozitiv. Adio birocrație și timp pierdut, bine ai venit în lumea digitală!

Generezi documente cât ai spune "Click"!

iDocs îți oferă o serie de modele de documente pe care le poți personaliza și utiliza în cadrul companiei pentru managementul documentelor angajaților. Acestea sunt completate și generate automat, iar cel mai important aspect - totul este digital.

Aprobi rapid și ușor
cererea

Aplicația completează informațiile necesare

Deschizi și vizualizezi documentul 

Te bucuri de procesele automatizate din iFlow

Gestionare dosar angajați online

Ai acces instant la documentele angajaților tăi, setezi alerte referitoare la datele de expirare sau referitoare la statusul documentului. Păstrează orice tip de document pe profilul angajaților, cum ar fi:

1.

Contractul de muncă

Încurajează transparența în companie și oferă acces la informații angajaților tăi prin contractul de muncă în format digital sau varianta fizică scanată și atașată pe profilul angajatului.

2.

Fișa de post

Descrii rolul și responsabilitățile angajatului cu ajutorul fișei postului, iar acesta poate accesa documentul în orice moment pentru a fi la curent cu atribuțiile sale de serviciu.

3.

Anexă contract de muncă

Păstrează o evidență corectă a tuturor modificărilor aduse la contractul de muncă prin intermediul anexelor la contract. Angajatul este notificat atunci când un nou document a fost adăugat.