Web Analytics

Facturează și monitorizează toate facturile companiei tale cu

Simplu, rapid și accesibil. Începe acum!

O singură semnătură electronică - Utilizatori Nelimitați!

Simplifică procesul de autentificare și îmbunătățește eficiența operațională.

Stabilește la care companii vor avea acces utilizatorii

Fiecărui utilizator i se pot aloca permisiuni specifice în funcție de nevoile și responsabilitățile sale.

Previne logarea neautorizată la informațiile sensibile

Asigură transparență și comoditate fără compromiterea securității datelor

Perspectivă Financiară Clară

  • Analizează cu ușurință fluxul de numerar, astfel încât să poți lua decizii informate și să identifici rapid oportunitățile de creștere.

Vizualizare Rapidă

  • Oferă un rezumat complet al facturilor într-o singură filă din aplicație, pentru acces rapid și eficient. Obține o imagine de ansamblu clară și detaliată asupra situației financiare.

Informații Organizate

  • Adună detaliile esențiale despre facturi, cum ar fi: furnizor, cumpărător, dată facturare, valoare, TVA, total, status și altele.

Instrumentele iFlow eFactura

Simplifică-ți activitatea zilnică cu programul nostru de gestionare a facturilor electronice.

Conectare SPV

iFlow eFactura se integrează automat cu Spațiul Privat Virtual (SPV) prin semnătura digitală, asigurând astfel actualizarea constantă a informațiilor și prezentarea acestora într-un mod ușor interpretabil.

Companii nelimitate

Aplicația îți oferă posibilitatea să administrezi un număr nelimitat de companii. Poți gestiona facturile tuturor clienților tăi și să ai toate informațiile structurate pentru o administrare eficientă.

Facturi PDF

Te scutim de grija facturilor .XML, deoarece cu iFlow eFactura, toate documentele sunt disponibile în format PDF. Poți descărca fiecare factură individual sau mai multe facturi simultan, pentru orice interval de timp ai nevoie.

De ce să alegi iFlow eFactura?

Securitate și confidențialitate

Protejăm datele tale în mod riguros prin backup-uri și date criptate, hosting de încredere și audit anual.

Asistență promptă și profesională la fiecare pas

Echipa noastră este mereu disponibilă pentru a te ajuta.

Aplicație actualizată constant

Beneficiezi mereu de cele mai noi funcționalități, inclusiv adaptări rapide la schimbările ANAF și cele legislative.

Începe acum!

Trimite o solicitare de cont nou acum pentru a primi acces prioritar în aplicație în ziua lansării și abonament gratuit pe o perioadă de 12 luni.