3 Lucruri esențiale care pot dubla eficiența din departamentul tău HR

Care sunt lucrurile pe care departamentul tău HR le face în acest moment? În funcție de dimensiunile companiei, departamentul HR are următoarele atribuții: publicarea posturilor vacante din cadrul companiei, managementul salariilor, întocmirea contractelor de muncă, a cererilor și adeverințelor pentru angajați, înregistrarea prezenței angajaților la locul de muncă și multe altele. 

Echipa ta din departamentul HR muncește atât de mult, încât nu mai are timp să găsească modalități noi de eficientizare a sarcinilor primite. Dar, acela este momentul în care tu poți să intervi. Analizează foarte bine departamentul tău HR și observă care sunt lucrurile pe care le fac sau pe care nu le fac, dar ar trebui. 

1. Împărțirea responsabilităților

Toți angajații companiei sunt sau ar trebui să fie implicați în departamentul HR. Este necesar ca angajații să fie suficient de motivați pentru a-și dori să exceleze în ceea ce fac. Managerii ar trebui să fie dedicați instruirii angajaților talentați, pentru a îndeplini țelurile companiei. Departamentul HR ar trebuie să fie în spatele lor, arătându-le calea spre țelul comun: succesul companiei. 

Acest lucru nu numai că eliberează departamentul HR de povara multiplelor sarcini, dar încurajează și angajații să fie implicați și dedicați misiunii companiei. 

iFlowTeamWork