Web Analytics

Avantajele semnăturii digitale

Pe măsură ce digitalizarea se integrează tot mai mult in companii, angajatorii vor avea nevoie de soluții automatizate pentru gestionarea proceselor consumatoare de timp și energie, precum utilizarea unei aplicații complexe care îți permite să semnezi documentele digital.

Aceste tipuri de semnături aduc multiple beneficii pentru companiile și organizațiile care adoptă un mediu de lucru fără hârtie:

  • Securitatea: Semnăturile digitale sunt mai sigure decât cele scrise manual, datorită criptării încorporate în documente
  • Eficiența în mediul de lucru: Facilitează procesarea documentelor, aducând eficiență în muncă
  • Experiența clienților: Parteneriatul cu o companie care implementează semnături digitale reprezintă asigurarea unei procesări rapide și securizate a documentelor
  • Legalitatea: Semnăturile digitale au aceeași valoare legală ca și cele manuale, având posibilitatea de a fi verificate în instanță

Un număr crescut de organizații, atât din sectorul public, cât și din cel privat, adoptă semnăturile electronice pentru a moderniza procesele de lucru și pentru a îmbunătăți securitatea în ceea ce privește procedurile lor de gestionare a documentelor.

Semnătura digitală în iFlow

Aplicația de pontaj și resurse umane, iFlow, îți oferă toate soluțiile într-un singur loc, de la rapoarte de pontaj, la acces către arhiva de documente la nivel de companie și separat pe angajați.

Modulul iDocs din aplicația iFlow, permite fiecărui angajat din companie să semneze documentele în mod electronic, ceea ce simplifică semnificativ procesele de transmitere a documentelor între departamente și economisește timpul pentru analiza și stocarea informațiilor.

În ceea ce privește procesul de semnare, ai disponibile 3 opțiuni: scris, unde vei semna cu numele și prenumele tău, desen sau poți încărca o poză cu semnătura ta și să o folosești în continuare pe documentele din iFlow.

Un alt beneficiu constă în faptul că primești o serie de modele de documente predefinite pe care le poți personaliza. Pe lângă aceasta, documentele se vor completa automat, pe baza informațiilor introduse în aplicație despre angajați și companie. Documentele sunt organizate pe foldere. Tu decizi cine are permisiunea să le vizualizeze sau să le editeze, păstrezi informațiile confidențiale pe profilul angajatului și ai acces rapid oricând. În același timp, toate documentele din aplicație pot fi securizate cu ajutorul autentificării în 2 pași.

Hai și tu să testezi aplicația iFlow. Te invit să te programezi pentru o întâlnire DEMO, în cadrul căreia vei descoperi beneficiile iDocs. De asemenea, vei primi acces gratuit timp de 14 zile pentru a testa funcționalitățile disponibile în companie ta. Programează DEMO.

Abonează-te la Newsletter!

Dacă vrei să fii primul care află noutăți.

Articole Populare

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Echipa editorială iFlow
Echipa editorială iFlow
Echipa noastră îți aduce informații de ultimă oră despre tendințele și inovațiile în domeniul resurselor umane, ajutându-te să fii mereu la pas cu evoluțiile din industrie.