Începând cu anul 2025, Legea contabilității nr. 82/1991 a fost actualizată prin Ordonanța de Urgență nr. 138/2024, aducând schimbări importante pentru firme și instituții...
Începând cu anul 2025, Declarația 112 „Declarație privind obligațiile de plată a contribuțiilor sociale, impozitului pe venit și evidența nominală a persoanelor asigurate” a...
Declarația 112 va suferi ajustări datorită modificărilor legislative ale veniturilor salariaților din domeniile IT, construcții și agroalimentar. ANAF a emis un proiect de ordin...
Declarația 112 este un document fiscal obligatoriu care trebuie depus de către toate firmele care au angajați și care își desfășoară activitatea în România....
Sistemul e-factură este un sistem electronic de facturare care permite emiterea, transmiterea și recepționarea facturilor în format electronic. În România, utilizarea acestui sistem este...
Scadența, sau termenul de plată este un criteriu important pentru orice act sau document oficial. Acesta este cu atât mai semnificativ cu cât documentul...