Crește eficiența în anul 2019 – Ghid pentru organizarea timpului

Timpul este suficient pentru cei care chiar îl folosesc.” – Leonardo Da Vinci. Acest citat a fost inspirat din realitate, toți avem aceleași 24 de ore la dispoziție, dar nu toți le folosim eficient. De ce unii oameni reușesc să-și atingă obiectivele, având la dispoziție același timp ca și cei care nu realizează prea multe lucruri? Felul în care îți organizezi timpul este foarte important în atingerea obiectivelor propuse. În rândurile de mai jos o să scriu un mic ghid despre cum poți să fii mai eficient în organizarea timpului tău.Stabilește-ți obiectivele

1. Stabilește-ți obiectivele

Stabilirea obiectivelor este cel mai important lucru în organizarea eficientă a timpului. De asemenea, este important ca lista de obiective să fie cât mai clar definită. Dacă îți propui ca obiectiv general creșterea afacerii, este foarte posibil să nu știi de unde să începi sau ce să faci. Așadar, setează obiective mici care să servească scopului final. Planifică atent fiecare pas necesar îndeplinirii scopului final.

Este important să îți notezi pe hârtie obiectivul principal și pașii specifici pentru îndeplinirea acestuia, această hârtie va reprezenta angajamentul tău față de tine. Avem tendința să respectăm mai bine lucrurile scrise, pe lângă acest lucru, o să obții o vedere de ansamblu corectă asupra planului de lucru.  

2. Fii disciplinat și acordă atenție timpului alocat diferitelor activități

După stabilirea obiectivelor, este necesar să-ți alcătuiești un program pentru fiecare zi. De exemplu:

  • Luni: Întâlnire cu directorii, întocmirea sarcinilor pentru noua săptămână, etc.;
  • Marți: Întâlnire cu reprezentanții din producție, verificat stocurile, etc.;
  • Miercuri: Întâlnire cu departamentul de marketing, verificat statistici, discutat despre idei noi de marketing, etc.;
  • Joi: Întâlniri cu firmele partenere, furnizori, etc.;
  • Vineri: Întâlniri cu angajații din fiecare departament;
  • Sâmbătă: Ieșire la munte, relaxare sau alte activități personale;
  • Duminică: Gândit noi strategii de afacere.

Organizarea timpului iFlow