Web Analytics

Digitalizarea IMM-urilor prin programul de Fonduri Europene

Anul 2023 aduce o nouă oportunitate pentru întreprinderile mici și mijlocii. În cadrul programului de digitalizare, IMM-urile pot beneficia de granturi nerambursabile cu sume cuprinse între 20.000 și 100.000 Euro. 

Bugetul total alocat pe proiect este de 347,5 milioane Euro și va fi repartizat în felul următor, în funcție de mărimea organizației:

  1. Microintreprindere – Între 20.000 și 30.000 Euro cu aportul beneficiarului de 0%
  2. Intreprindere Mică – Între 20.000 și 50.000 Euro cu aportul beneficiarului de 10%
  3. Intreprindere Mijlocie – Între 20.000 și 100.000 Euro cu aportul beneficiarului de 10%

Scopul acestei finanțări constă în suportul pentru întreprinderile cu număr de maxim 250 de angajați, în digitalizarea activităților sale. Banii alocați pot fi utilizați pentru următoarele achiziții:

  • Serviciile de tip Cloud și SaaS
  • Hardware TIC, dispozitive și echipamente aferente
  • Realizarea rețelei LAN
  • Achiziționarea sau dezvoltarea aplicațiilor software
  • Implementarea bazelor de date
  • Realizarea unui website
  • Achiziționarea domeniului “.ro”
  • Semnătura electronică
  • Aplicații informatice specifice pentru persoanele cu dizabilități
  • Soluții IT pentru E-comerț
  • Instruirea personalului

Perioada de înscriere în proiect este 01 februarie – 31 martie 2023, iar termenul de implementare se extinde până în luna iunie 2025.

Codurile CAEN care nu pot beneficia de acest grant:

  • 5829 – Activități de editare a altor produse software
  • 6201 – Activități de realizare a software-ului la comanda (software orientat client)
  • 6202 – Activități de consultanță în tehnologia informației
  • 6203 – Activități de management (gestiune si exploatare) a mijloacelor de calcul
  • 6209 – Alte activități de servicii privind tehnologia informației
  • 6311 – Prelucrarea datelor, administrarea paginilor web și activități conexe
  • 6312 – Activități ale portalurilor web
  • 6399 – Alte activități de servicii informaționale n.c.a.
  • 7211 – Cercetare-dezvoltare în biotehnologie
  • 7219 – Cercetare-dezvoltare în alte științe naturale și inginerie

Verifică gratuit eligibilitatea companiei tale aici.

De ce să folosești o parte a bugetului pentru achiziționarea iFlow?

Scopul primordial al softului iFlow este satisfacerea tuturor nevoilor unei companii pe partea de administrare a salariaților. Astfel, aplicația conține un șir de module și funcționalități care ajută echipa de Resurse Umane în activitatea sa de zi cu zi.

Printre beneficiile programului se numără:  

  • Diferite metode și dispozitive de pontaj 
  • Corectitudinea datelor
  • Planificarea programului de muncă
  • Gestionarea evenimentelor
  • Managementul proiectelor
  • Banca de ore
  • Rapoarte automate 
  • Informații cloud și încă multe altele 

În calitate de client iFlow, ești sigur în protecția datelor personale, ești ghidat în experiența ta cu aplicația și primești suport tehnic pentru orice întrebare.

Aplică acum pentru o finanțare în scopul digitalizării companiei tale și descoperă ulterior, toate avantajele softului de Pontaj & HR iFlow.

Abonează-te la Newsletter!

Dacă vrei să fii primul care află noutăți.

Articole Populare

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

spot_img
Irina U.
Irina U.
Sunt o persoană optimistă, ambițioasă și cu planuri mari pe viitor. Datorită acestor calități, orice provocare pe care o întâlnesc devine o oportunitate de auto-dezvoltare, iar fiecare zi este o posibilitate de a învăța ceva nou.