Web Analytics

iFlow 3.0 – Descoperă care sunt noile modalități prin care aplicația vine în ajutorul tău

Publicat pe:

iFlow 3.0 vine cu o serie de modificări utile printre care calculul orelor suplimentare automat, conform legislației în vigoare. În plus, am adăugat raportul prezenței reale și am modificat panoul “Program de lucru”. Descoperă din rândurile de mai jos detalii despre aceste noutăți și despre ce va urma să se mai implementeze în iFlow.

1. Orele suplimentare calculate automat în foaia de pontaj

Noul tip de pontaj din iFlow 3.0 calculează automat orele suplimentare și vine în ajutorul personalului care realiza aceste calcule manual. Aplicația de pontaj & HR reduce timpii de lucru cu cel puțin 70% și realizează o foaie de pontaj conform legislației în vigoare. 

Cum funcționează? 

De acum, în programul de lucru, în dreptul fiecărui angajat îți va fi afișat numărul total de ore lucrătoare pentru perioada selectată. Acest număr este calculat conform Codului Muncii. Apoi, orele suplimentare vor fi calculate ca o diferență între numărul total de ore lucrătoare și numărul total de ore lucrate de către fiecare angajat. 

Exemplu: Considerăm luna noiembrie 2019 cu 21 de zile lucrătoare, respectiv 168 ore lucrătoare. Angajatul are în total pe luna noiembrie 174 ore lucrate. Cele 6 ore muncite peste limita de 168 ore lucrătoare, vor fi trecute automat în câmpul ore suplimentare din foaia de pontaj. 

Principalul beneficiu adus de acest tip de pontaj este faptul că vei știi câte ore lucrătoare sunt permise pentru fiecare lună. Realizezi planificarea programului de lucru mult mai eficient și eviți costurile inutile cu plata unor ore suplimentare, de care probabil te-ai fi putut lipsi dacă planificarea programului de lucru ar fi fost mai organizată. Pe lângă aceste avantaje, te bucuri și de calculul 100% automat și corect. 

 2. Noutăți în panoul “Program de lucru”

2.1 Limita orelor lucrătoare pentru fiecare lună

Încercăm să-ți simplificăm cât mai mult munca și să îți aducem toate informațiile necesare într-un singur loc. Din acest motiv, în panoul Program de lucru poți realiza planificarea mult mai corect. 

În iFlow 3.0 vizualizezi numărul total al orelor și zilelor lucrătoare dintr-o lună sau pe o anumită secțiune dintr-o lună. Vezi în timp real câte ore lucrătoare au angajații tăi planificate pentru fiecare lună. Dacă unul sau mai mulți angajați depășesc limita legală de ore lucrătoare, aplicația te va atenționa prin evidențierea căsuței cu culoarea roșie. 

iFlow 3.0 program de lucru

 

O altă noutate din panoul “Program de lucru” este că vizualizezi și zilele de concediu de odihnă sau zilele de concediu medical printr-un mic simbol.

De asemenea, am îmbunătățit și fereastra de editare a programului de lucru. Pentru o planificare corectă, am adăugat numărul total de ore pe care îl are programul adăugat de către tine împreună cu ziua și data exactă pentru care faci planificare.

iFlow 3.0 fereastra program de lucru

 

În continuare poți edita programul de lucru ușor și rapid. O schimbare ar fi că de acum, după ce selectezi o perioadă de timp și editezi acea perioadă, selecția îți va rămâne salvată pentru a ști exact unde ai rămas.

2.2 Alte îmbunătățiri aduse programului de lucru

  • Selecțiile pot fi efectuate acum și de pe tastatură
  • Dacă nu ai create schimburi predefinite, în fereastra de “Edit” a programului de lucru o să găsești un link care te va duce rapid în locul de unde le creezi.
  • Am optimizat pagina astfel încât să fie ușor de utilizat și să se încarce foarte rapid. Au existat mici probleme referitoare la funcția de “Scroll” de pe pagină, acestea au fost eliminate. Poți lucra în acest panou fără ca pagina să se deplaseze. Astfel, dacă folosești meniul click dreapta pentru editare, scroll-ul va funcționa doar pentru acel meniu.

3. Raport pentru prezența reală

După ce am adăugat pontajul pe baza prezenței reale, raportul detaliat cu orele de intrare / ieșire ale angajaților, a fost foarte cerut de către utilizatori. 

Ne bucurăm să te anunțăm că vei găsi acest raport în aplicație! 

Raportul este creat sub forma unui tabel, care cuprinde următoarele: 

  • numele complet al angajaților
  • toate evenimentele de tip intrare / ieșire
  • intervalele orare și tipul de terminal (Web, manual, etc.)

De asemenea, raportul are și un sistem de filtrare foarte util care te va ajuta să găsești rapid exact ceea ce cauți.

Poți vizualiza acest raport pe ziua în curs sau poți selecta perioadele dorite. Mai mult decât atât, poți edita evenimentele, le poți șterge sau poți printa/descărca raportul, toate acestea într-un singur loc.

iFlow 3.0 prezenta reala

 

Liderii de echipă, administratorii sau personalul HR se vor bucura de beneficiile aduse de raportul cu prezența reală. Aceștia au control în timp real la cea mai importantă informație și anume, prezența angajaților la locul de muncă. Pe lângă accesul în timp real, poți lua multiple decizii și poți soluționa diferite probleme, totul în acest raport. 

4. Setarea documentelor personalizate pentru evenimente

Am îmbunătățit documentele personalizate, înainte puteai doar să le printezi de pe profilul angajatului, acum le poți lega de anumite evenimente încât acestea să fie completate cu informațiile specifice. 

Ultimul update al aplicației iFlow a adus și o nouă funcționalitate în sfera documentelor disponibile. Am adăugat opțiunea de a-ți crea propriile documente. Dar, pentru că suntem oameni, mai și greșim sau pierdem din vedere funcționalități importante. În aceste cazuri avem alături niște oameni minunați și anume, clienții noștri care ne susțin și ne ajută să devenim mai buni. Așadar, mulțumim clienților noștri că ne-au atras atenția referitor la mult așteptatele documente personalizate!

În iFlow 3.0 poți accesa propriul șablon pentru diferite evenimente chiar din panoul “Activitate” și îl poți tipări completat automat. Totuși, pentru a putea face acest lucru, este necesar să-ți creezi cererea de concediu. Apoi, din setările evenimentului “concediu de odihnă” selectează documentul tău pentru a fi generat în momentul adăugării evenimentului.

5. Confidențialitatea între angajați

Dacă dorești să păstrezi confidențialitatea angajaților tăi cu privire la programul de lucru sau la evenimentele fiecăruia, de acum poți face acest lucru. iFlow 3.0 îți pune la dispoziție o nouă setare la nivel de companie prin care ai posibilitatea de a alege ca angajații tăi să nu se mai vadă între ei pe nici o secțiune din aplicație.

Pentru a configura contul astfel, accesează Setări -> Companie -> Setări -> Setări generale de vizibilitate -> Angajații se pot vizualiza doar pe ei -> Actualizează informațiile. Gata, acum angajații tăi vor avea acces doar la datele lor.

Ce va urma în iFlow 3.1?

Îți prezint câteva dintre funcționalitățile ce vor urma a fi implementate în iFlow 3.1:

  • Vei putea adăuga evenimente chiar din panoul program de lucru. În felul acesta planificarea programului de lucru va fi completă și în același timp poți planifica și concediile angajaților.
  • Aplicația iFlow va fi disponibilă global! Pentru noi e un lucru mare și pentru tine poate fi o veste foarte bună. Dacă compania ta lucrează internațional și ai sedii și în alte țări, vei putea folosi iFlow și acolo! Aplicația va fi tradusă integral în limba engleză, pentru început și va fi dezvoltată conform legislației din fiecare țară. 

Sfat: Nu uita să-ți actualizezi lista de sărbători legale pentru anul 2020.

Ți-a plăcut ce am pregătit pentru tine în iFlow 3.0? Așteptăm feedback-ul tău!

 

Beatrice M.
Beatrice M.
Principalul meu obiectiv este dezvoltarea personală. De aceea, îmi place să primesc și să ofer informații noi ori de câte ori am ocazia. Sunt o persoană energică și optimistă, consider că întotdeauna este loc de mai bine în orice activitate de zi cu zi la care iau parte.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Update 9.4 – Documente externe și fișiere protejate

O nouă actualizare a aplicației iFlow, care face gestionarea documentelor mai ușoară și mai sigură ca niciodată este aici. Cu noua versiune, angajații și...

Angajarea persoanelor cu dizabilități: Noi obligații pentru angajatori

Începând cu 1 ianuarie 2025, legislația românească privind angajarea persoanelor cu dizabilități va suferi modificări importante. Conform Ordonanței de Urgență nr. 127/2024, angajatorii care...

Abonează-te la Newsletter!

Dacă vrei să fii primul care află noutăți.