Web Analytics

iFlow 4.4 – Concediul pe jumătate de zi, rapoarte dedicate pentru Tichete de masă și proiecte

Publicat pe:

Noul update al aplicației iFlow cuprinde noi funcționalități pe partea de proiecte, concedii și rapoarte. Cu ajutorul acestora, departamentul de HR poate eficientiza și mai multe procese manuale. 

Citește articolul și descoperă tot ce trebuie să știi despre noua versiune a aplicației și care sunt detaliile care îmbunătățesc experiența utilizatorului.

Concediu pe jumătate de zi

Tot mai multe companii au implementat intern concediul pe jumătate de zi. În cazul în care compania ta alege să ofere posibilitatea concediului pe jumătate de zi, iFlow tocmai a devenit aplicația ideală pentru tine. 

Odată ce ai activat acest eveniment, angajații pot adăuga cereri, pentru prima sau a doua parte a zilei, iar tu le vei aproba la fel de simplu ca restul cererilor. Pontajul tău va fi calculat corect și automat, iar angajații vor putea vedea în profilul lor numărul de zile disponibile de concediu.

Cum se folosește această funcționalitate? Din meniul Setări – Instrumente, se va selecta Concediul plătit pe jumătate de zi. Prin apăsarea butonului Adăugă, acest eveniment va fi adăugat în lista de evenimente din compania ta.

Angajații vor avea acces să adauge acest concediu și vor putea selecta dacă este vorba de prima sau a două jumatate a zilei. În momentul în care se aprobă cerere de concediu, acesta va apărea în pontaj și in profilul angajatului.

Tichete de masă – raport dedicat cu valoarea tichetelor și total lunar

Raportul pentru tichete de masă disponibil în aplicație are acum setări suplimentare. Noua variantă permite administratorului să seteze cine primește sau nu tichete de masă, care este valoarea acestuia și va avea un raport automat cu suma lunară conform zilelor muncite.

Ușor de descărcat și printat, informația poate fi rapid transmisă către contabil sau softul de salarizare la final de lună.

Cum se folosește această funcționalitate? Raportul se va regăsi în meniul Rapoarte. De pe butonul Setări al raportului se va selecta ce să fie afișat în acesta și se va seta valoarea unui tichet. Pe baza valorii adăugate, în coloana de total se va face un calcul automat.

Dacă exista angajați care nu primesc tichete aceștia pot fi excluși prin debifarea opțiunii „Primește tichete”. Aceasta se regăsește în profilul angajatului, la secțiunea Setări.

Pontajul individual al angajatului în format Excel – „Condica de prezență individuală”

Secțiunea ”Prezența mea” este panoul unde angajații își pot urmări timpul de lucru înregistrat în fiecare zi și pot verifica ușor dacă și-au îndeplinit norma sau nu. Acum, vei putea descărca un raport în format Excel cu orele lucrate în perioada selectată. Mai exact, ai acces la un raport cu pontajul individual al fiecărui angajat.

Cum se folosește această funcționalitate? Condica de prezență individuală poate fi accesată din profilul angajatului, secțiunea Prezența mea. Se va selecta un interval de timp de pe butonul „Selectează perioada”, iar ulterior în partea dreaptă la Scurtături va deveni disponibil butonul „Descarcă prezența”. Cu ajutorul acestuia se va descarcă pontajul în format Excel.

Pontajul poate fi efectuat pe proiecte, șantiere, activități, etc.

Funcția de pontaj pe proiecte disponibilă în aplicație încă de anul trecut are acum două schimbări majore:

  • Poți redenumi termenul Proiecte (de exemplu Șantiere, Activități, etc.)
  • În meniul Rapoarte ai acces la un raport special pentru proiecte – vei putea filtra raportul astfel încât să vizualizezi timpului lucrat pe anumite sau pe toate

Modulul de pontaj pe proiecte este în plină dezvoltare și vor urma multe alte modificări, inclusiv rapoarte grafice.

Cum se folosește această funcționalitate? În cazul în care îți dorești să redenumești modulul de proiecte, poți face acest lucru din meniul Setări – Setări companie – „Proiecte – numele etichetei”. Ulterior, denumirea proiecte va fi înlocuită peste tot în aplicație (raport și în căsuța de intrare/ieșire).

Raportul special se găsește în lista de Rapoarte și se numește Prezență pe proiecte. În partea dreaptă sus vei regăsi filtrele, cu ajutorul cărora vei putea schimba informația afișată în raport.

Îmbunătățirea experienței tale de utilizator

Accesezi rapid profilul angajatului și din panoul program de lucru 

Cu un simplu click pe numele angajatului vei ajunge în profilul său din panoul Program de lucru. Această funcționalitate, care era deja prezentă în panoul General, îți va veni în ajutor în momentul în care realizezi planificarea programului de lucru și ai nevoie de informații suplimentare.

Tabelul cu programul de lucru este colorat în funcție de fiecare schimb

Pontajul care poate fi filtrat pe baza schimburilor de lucru, acum pe lângă simbolul fiecărui schimb se va și colora conform setărilor efectuate de tine. Astfel, poți descarca, printa și afișa programul în compania ta, iar acesta va fi ușor de citit și înteles cu o singură privire.

„Închiderea de lună” permite selectarea multiplă a echipelor

Procedeul de „Închidere de lună” este perfect pentru a confirma că toate informațiile sunt corecte la final de lună și a pregăti pontajul de salarizare. De aceea, acum este mai ușor ca niciodată să închizi luna pentru echipele din compania ta. Poți face selectare multiplă atât pentru închiderea acestora, cât și pentru deschidere.

Header-ul pontajului este acum permanent (sticky)

Această funcție a fost gândită pentru a facilita procesul de verificare a pontajului de pe orice dispozitiv și pentru companiile cu un număr mai mare de angajați. Astfel, indiferent de spațiul unde te afli în raport (scroll) capătul tabelului din pontaj va fi vizibil. 

Prezența reală și cititoarele au setări avansate

Au fost adăugate mai multe setări pentru a face experiența companiilor care au optat pentru cititoare și cartele mai plăcută:

  • La detaliile pontării vei vedea exact de pe care terminal s-a pontat angajatul – un detaliu important în cazul în care compania ta are mai multe terminale
  • Cititorul tău va fi unicat și netransmibil, având un cod unic
  • Raportul „Prezență reală” unde găsești toate informațiile despre cum s-au pontat angajații, poate fi acum filtrat pe baza cititorului folosit.

Aceste setări nu doar că facilitează munca ta, dar vor preveni viitoare probleme și te vor ajută să descoperi dacă unul dintre dispozitive nu mai are o conexiune stabilă la internet.

Raportul concedii plătite poate fi filtrat pe tipuri de concedii

Acum, raportul Concedii plătite are posibilitatea filtrării pe tipuri de concedii. Poți alege să vezi câte zile de concediu a utilizat, câte mai are disponibile și totalul pe fiecare angajat doar pentru un tip de concediu (odihnă, căsătorie) sau pentru toate concediile împreună.

Mici fix-uri realizate pe baza feedback-ului clienților iFlow

  • Norma lunară este afișată corect în panoul Program de lucru și în cazul concediilor medicale
  • Evenimentele pe interval de timp sunt afișate în toate panourile, încă din prima zi de contract
  • Pontajul care cuprinde și orele de intrare/ieșire poate fi descărcat în formatul corect
  • A fost reparat raportul Angajați, iar acum este afișată corect data nașterii pentru fiecare angajat

Dezvoltarea celei mai prietenoase aplicații de pontaj & HR continuă

Indiferent de cât de multe funcționalități apar în iFlow, echipa de dezvoltare se asigură că aplicația este în continuare la fel de prietenoasă și ușor de folosit. Dacă încă nu ai testat iFlow, te invit să vezi cum poți automatiza toate procesele manuale din compania ta. Creează-ți un cont și beneficiezi de 30 de zile de testare gratuite împreună cu toată echipa ta.

Iulia S.
Iulia S.
Sunt o susținătoare a procesului de auto-învățare. Social media mă ajută să descopăr lucruri noi în fiecare zi. Activitatea mea de zi cu zi implică o comunicare eficientă cu persoanele din jurul meu, dar și punerea în practică a unor idei inovative de marketing.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Update 9.4 – Documente externe și fișiere protejate

O nouă actualizare a aplicației iFlow, care face gestionarea documentelor mai ușoară și mai sigură ca niciodată este aici. Cu noua versiune, angajații și...

Angajarea persoanelor cu dizabilități: Noi obligații pentru angajatori

Începând cu 1 ianuarie 2025, legislația românească privind angajarea persoanelor cu dizabilități va suferi modificări importante. Conform Ordonanței de Urgență nr. 127/2024, angajatorii care...

Abonează-te la Newsletter!

Dacă vrei să fii primul care află noutăți.