7 motive să renunți la pontajul în Excel

Te întrebi de ce pontajul este o bătaie de cap constantă? În cele mai multe dintre cazuri asta se datorează faptului că în locul unei soluții dezvoltate special pentru acest scop, sunt folosite alte programe care nu sunt destinate rezolvării acestor probleme. Află din rândurile de mai jos care sunt motivele pentru care să renunți la pontajul în Excel.

1. Calculul din foaia de pontaj

În iFlow, acest calcul se face automat și poți alege prin doar câteva click-uri ce ore dorești să fie calculate iar tabelul este creat automat și completat cu orele lucrate și cu concedii, ore suplimentare etc.                                                                                                                                              În Excel trebuie să completezi zilnic celulele cu numărul de ore și ești nevoit să adaugi funcții de calcul pe rânduri și coloane, mai mult de atât, trebuie să creezi tabelul de la 0.

2. Pontaj pe departamente

În iFlow pontajul tuturor departamentelor este realizat în același loc pentru orice număr de angajați. Liderii de echipă își pontează angajații aflați în subordine. Sau aceștia se pot ponta singuri. Mai mult de atât, toate rapoartele pot fi filtrate pe echipe. Cu doar un click ai pontajul pentru toată compania sau pe fiecare departament în parte.                                               În Excel lucrurile stau altfel, ai nevoie de mai multe fișiere pentru echipe, care sunt completate manual. Irosești energia în primul rând cu completarea acestor fișierea apoi cu verificarea și corectarea acestora, în plus riscul de a exista erori este mult mai mare.

Cel mai mare avantaj al aplicației de pontaj online iFlow este că ai acces în timp real la toate informațiile despre angajați. Excelul nu îți oferă această posibilitate.

3. Evidență asupra zilelor de concediu

În iFlow evidența zilelor de concediu se ține automat și poate fi vizualizată foarte ușor chiar și de către angajați.Astfel nu vei mai primii telefoane cu întrebări legate de zile de concediu rămase.                                                                                                                                                          Pe când în Excel, este administrată de o singură persoană, este realizată manual și trebuie transmisă verbal sau în scris în urma unei solicitări, ceea ce nu este practic deloc.

4. Mesaje de atenționare în cazul erorilor