Web Analytics

Update 6.2 – Noi funcționalități disponibile în iDocs & Lansare iFlow Kiosk

Publicat pe:

Cel mai nou modul al aplicației de pontaj, iDocs, a fost recent lansat, iar acum vine cu o serie de noi funcționalități utile pentru toți clienții care au ales să implementeze modulul.

Cea mai importantă funcționalitate iDocs este acum live – remindere documente.
Cu Reminderele din iFlow, nu vei mai rata niciodată un termen limită important în ceea ce privește documentele angajaților. Înțelegem cât de dificil poate fi să urmărești starea documentelor în companie, mai ales atunci când acestea implică multiple semnături. Cu iDocs totul devine simplu și ușor de gestionat. Acum ai posibilitatea să configurezi notificări personalizate, care îți vor aduce aminte să verifici un anumit document.

Dar asta nu e tot! Ai și opțiunea de a primi un reminder opțional cu câteva zile înainte de termenul limită inițial, astfel încât să ai la dispoziție timpul necesar pentru a aminti angajaților despre documentele care nu au fost semnate.

Pune remindere automate pentru medicina muncii, SSM sau pentru orice alt proces pe care angajații tăi sunt nevoiți să-l efectueze și evită amenzile uriașe acordate pentru lipsa acestora.

Interfață nouă pentru evenimente

Experiența utilizatorului este extrem de importantă pentru noi și ne străduim sa păstrăm o interfață prietenoasă și simplă astfel încât să nu întâmpini probleme în utilizarea aplicației. Din acest motiv, am dezvoltat o nouă interfață pentru evenimentele din iFlow. Am adăugat multiple iconițe special dedicate evenimentelor din aplicație. Acest aspect va ajuta angajații să se familiarizeze mai rapid cu funcționalitățile iFlow și să utilizeze în mod corect evenimentele precum concediile de odihnă, învoirile, orele suplimentare și altele.

iFlow Kiosk

iFlow 6.2 aduce lansarea unui nou dispozitiv – iFlow Kiosk. Am dezvoltat o interfață prietenoasă și ușor de utilizat chiar și pentru angajații care nu cunosc limba sau au dificultăți de citire. iFlow Kiosk este ideal pentru companiile cu angajați fără acces în aplicație datorită lipsei de cunoștințe tehnice.

iFlow Kiosk oferă angajaților acces la propriile informații printr-o simplă scanare de cartelă. Aceștia pot verifica informații precum, numărul zilelelor de concediu disponibile sau consumate, planificarea programului de lucru, numărul orelor pontate, numele liderului de echipă sau pot adăuga cereri de concediu și învoire, care mai apoi vor fi aprobate de responsabil. iFlow Kiosk crește transparența în companie și simplifică comunicarea dintre angajați și superiori.

Irina U.
Irina U.
Sunt o persoană optimistă, ambițioasă și cu planuri mari pe viitor. Datorită acestor calități, orice provocare pe care o întâlnesc devine o oportunitate de auto-dezvoltare, iar fiecare zi este o posibilitate de a învăța ceva nou.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Update 9.4 – Documente externe și fișiere protejate

O nouă actualizare a aplicației iFlow, care face gestionarea documentelor mai ușoară și mai sigură ca niciodată este aici. Cu noua versiune, angajații și...

Angajarea persoanelor cu dizabilități: Noi obligații pentru angajatori

Începând cu 1 ianuarie 2025, legislația românească privind angajarea persoanelor cu dizabilități va suferi modificări importante. Conform Ordonanței de Urgență nr. 127/2024, angajatorii care...

Abonează-te la Newsletter!

Dacă vrei să fii primul care află noutăți.