Web Analytics

Totul despre widget-urile iFlow

Publicat pe:

Widget-urile iFlow reprezintă soluția ideală pentru simplificarea și îmbunătățirea experienței tale de lucru. Ele sunt create special pentru a te ține la curent cu toate aspectele importante din companie, să faciliteze comunicarea eficientă cu colegii și să contribuie la crearea unei atmosfere de lucru plăcute.

Fiecare widget poate fi personalizat. Ai libertatea de a ajusta dimensiunile și aspectul căsuțelor widget-urilor pentru a se potrivi cu nevoile tale specifice. Mai mult, poți gestiona vizibilitatea acestora pe diferite categorii de utilizatori și să obții un aspect diferit al widget-urilor pentru administratorii, liderii sau membrii de echipă din compania ta.

Utilitatea widget-urilor

iFlow oferă o suită variată de widget-uri pentru a te asigura că echipa ta este mereu la curent cu cele mai importante informații. În secțiunea special dedicată, poți alege dintr-o gamă largă de widget-uri, pentru a răspunde nevoilor specifice ale angajaților tăi.

De exemplu, poți activa widget-uri pentru angajați, care să afișeze orele suplimentare efectuate și învoirile aferente, zilele de concediu disponibile și utilizate, tichetele de masă pentru luna în curs, precum și zilele de naștere ale colegilor. Acestea vor îmbunătăți comunicarea informațiilor esențiale către angajați și vor contribui la consolidarea culturii organizaționale.

Angajații se pot bucura de un widget care afișează compensarea orelor suplimentare, direct în profilul lor personal. Acest widget oferă o vedere clară a orelor disponibile, a celor compensate cu plată sau timp liber, toate calculate automat și prezentate în mod intuitiv în profilurile individuale ale acestora.

Liderii de echipă pot beneficia, de asemenea, de acces la widget-uri suplimentare. Pe lângă cele menționate anterior, un lider de echipă va găsi util un widget unde se afișează angajații care urmează să lipsească în următoarele 7 zile, precum și unul care prezintă starea actuală a proiectelor de care aceștia sunt responsabili. Aceste instrumente rapide sunt de un real ajutor în planificarea eficientă a muncii și resurselor.

Pentru a eficientiza gestionarea cererilor, este disponibil și un widget care prezintă ultimele evenimente din companie, asigurându-te că nicio solicitare din partea angajaților nu rămâne neobservată.

Un alt widget util oferă informații despre aniversările profesionale ale angajaților. Poți folosi acest widget pentru a transmite felicitări și mulțumiri angajaților pentru eforturile depuse, sau pentru a efectua o evaluare a performanței, care va influența deciziile privind salariul și bonusurile de performanță.

Widget-urile personalizate

Lista de widget-uri utile se încheie cu panoul personalizat, care îți permite să adaugi text, imagini, linkuri către videoclipuri sau articole informative și multe altele. Acest widget este un mijloc excelent de a comunica rapid informații importante întregii companii. De exemplu, poți publica un anunț prin care să informezi angajații despre necesitatea semnării regulamentului intern în termen de 2 zile, sau poți crea un widget personalizat care să fie afișat doar liderilor de echipă pentru a stabili data și ora următoarei ședințe.

Widget-ul personalizat poate fi adaptat pentru orice nevoie care poate apărea în compania ta, devenind astfel una dintre cele mai apreciate unelte din aplicație. Accesează iFlow și testează acest instrument chiar acum. Nu ai încă un cont? Înregistrează-te gratuit cu un singur click aici.

Alina B.
Alina B.
Sunt o adeptă a provocărilor, căci găsesc în ele oportunități fascinante și perspective de viitor. Nu mă las intimidată de obstacole și mă dedic visurilor mele. Privesc cu entuziasm fiecare experiență nouă ca pe o oportunitate de creștere și învățare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Update 9.4 – Documente externe și fișiere protejate

O nouă actualizare a aplicației iFlow, care face gestionarea documentelor mai ușoară și mai sigură ca niciodată este aici. Cu noua versiune, angajații și...

Angajarea persoanelor cu dizabilități: Noi obligații pentru angajatori

Începând cu 1 ianuarie 2025, legislația românească privind angajarea persoanelor cu dizabilități va suferi modificări importante. Conform Ordonanței de Urgență nr. 127/2024, angajatorii care...

Abonează-te la Newsletter!

Dacă vrei să fii primul care află noutăți.