Web Analytics

Update 5.5 – Single-Sign-On cu Gmail și Outlook

Publicat pe:

Fie că gestionezi o mică afacere sau un departament întreg de resurse umane, în contextul actual al pieței muncii, automatizarea și eficientizarea proceselor HR sunt mai importante ca niciodată. În acest sens, echipa iFlow a pregătit pentru tine o actualizare a aplicației care îți pune la dispoziție și mai multe instrumente utile. Iată ce este nou:

Single-Sign-On cu Gmail și Outlook

Dacă te-ai săturat să-ți amintești mereu datele de autentificare pentru diverse aplicații sau să resetezi parola atunci când o uiți, iFlow îți oferă o soluție simplă. Poți utiliza contul tău Google sau Microsoft pentru a te loga direct în aplicație. În acest fel, economisești timpul pentru sarcinile importante, fără a fi nevoie să-ți amintești datele de conectare. 

Coloane noi în rapoartele organizației

Am adăugat mai multe coloane în rapoartele iFlow pentru a te ajuta la o evidență mai ușoară și o colectare rapidă a informațiilor. În urma ultimei actualizări, poți include în rapoartele firmei următoarele date:

  • Câmpuri personalizate
    Dacă ai nevoie de informații suplimentare în aplicație cum ar fi instituția de învățământ absolvită de angajați sau experiența personalului pe un anumit proiect, poți crea câmpuri personalizate care mai apoi vor fi incluse în rapoartele generate automat.
  • Departamente
    Pentru o imagine generală a structurii organizatorice din companie, rapoartele iFlow vor afișa echipele și departamentele din care angajații fac parte. Gestionezi eficient resursele umane având toate informațiile într-un singur loc.
  • Casa de asigurări de sănătate
    Vezi rapid la ce case de asigurare sunt înregistrați angajații tăi și verifică dacă informațiile de pe certificatul de concediu medical corespund cu cele corecte.

Filtru pe evidența angajaților

Dorești să afli câte ore suplimentare a lucrat angajatul în 2022 sau câte zile de concediu de odihnă a folosit în anul precedent? iFlow are soluția potrivită pentru tine!

Profilul angajatului conține o mulțime de informații și evidențe privind activitatea acestuia. Cu ajutorul noului filtru din aplicație, vei putea accesa evidențele necesare pentru orice perioadă de timp. Cu aceste date, vei lua decizii informate cu privire la performanța și resursele umane din organizația ta.

Crearea noilor echipe odată cu adăugarea unui angajat

Acum, procesul de creare a echipelor noi este redus la un număr minim de etape. Poate s-a întâmplat să adaugi un nou angajat și să realizezi că încă nu ai echipa necesară în aplicație.

Tot ce trebuie să faci în momentul în care adaugi un angajat nou este să dai click pe creează echipă și să completezi câmpurile obligatorii și gata. Cu acest instrument vei dispune de o structură organizatorică actualizată la minut, ceea va îmbunătăți la rândul său procesele de administrare a proiectelor din compania ta.

Încearcă instrumentele iFlow în contul tău chiar acum, iar dacă ai întrebări suplimentare nu ezita să ne contactezi.

Irina U.
Irina U.
Sunt o persoană optimistă, ambițioasă și cu planuri mari pe viitor. Datorită acestor calități, orice provocare pe care o întâlnesc devine o oportunitate de auto-dezvoltare, iar fiecare zi este o posibilitate de a învăța ceva nou.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Update 9.4 – Documente externe și fișiere protejate

O nouă actualizare a aplicației iFlow, care face gestionarea documentelor mai ușoară și mai sigură ca niciodată este aici. Cu noua versiune, angajații și...

Angajarea persoanelor cu dizabilități: Noi obligații pentru angajatori

Începând cu 1 ianuarie 2025, legislația românească privind angajarea persoanelor cu dizabilități va suferi modificări importante. Conform Ordonanței de Urgență nr. 127/2024, angajatorii care...

Abonează-te la Newsletter!

Dacă vrei să fii primul care află noutăți.