Web Analytics

Update iFlow 6.1 – Evidențe personalizate pe programul de lucru

Descoperă noutățile de vară aduse de iFlow. Aplicația ta de Pontaj & HR a fost îmbunătățită pentru a-ți oferi instrumente noi și inovatoare, care să-ți faciliteze activitatea zilnică de gestionare a personalului. Iată ce te așteaptă:

Personalizarea programului de lucru

Acum ai control total asupra tuturor aspectelor din programul de lucru al companiei tale. Cu ajutorul condițiilor predefinite, poți gestiona cu ușurință orice înregistrare de prezență introdusă greșit de către angajați. Scapi astfel de verificări manuale sau surprizele neplăcute la finalul lunii. Automatizezi corectarea prezențelor incomplete, generezi noi intervale de prezență, eviți orele suplimentare neplanificate și multe alte opțiuni care vor simplifica semnificativ munca ta.

Pentru a citi mai multe detalii click aici.

Raport tichete de masă pentru aplicația Up

Ce poate fi mai simplu decât a face copy și paste? Corect, nimic! De aceea, am simplificat aplicația în așa fel încât să poți copia cu un singur click toate datele necesare și să le încarci rapid în aplicația Up Romania, asigurând astfel o alocare precisă și rapidă a tichetelor de masă pentru angajații tăi.

Permisiuni pentru liderii HR+

Dacă nu ai timp să stai permanent în aplicație pentru a verifica prezența și a gestiona programele de lucru ale tuturor angajaților, lasă acest proces în mâinile liderilor din companie. Aceștia pot beneficia acum de permisiuni de administrator asupra echipei subordonate. Pe lângă alocarea programelor de lucru și aprobarea evenimentelor, aceștia pot adăuga noi angajați sau suspenda contractele existente. Totodată, liderii vor primi acces la toate rapoartele din companie cu informații afișate strict pe echipe din care fac parte.

Categorie nouă de permisiuni pentru documente

Odată cu avansarea modulului de documente, am introdus și un nou nivel de permisiuni care îți oferă posibilitatea de a decide nu doar cine poate genera un document, ci și cine are dreptul de a-l modifica. Acum, angajații pot crea singuri documente, le pot completa și trimite pentru semnătură fără a fi nevoie de intervenția unui lider de echipă, optimizând fluxul de transmitere a informațiilor între echipe și departamente.

Descoperă acum noile funcționalități iFlow 6.1 și beneficiază de o experiență îmbunătățită de gestionare a personalului!

Articole Relevante

Irina U.
Irina U.
Sunt o persoană optimistă, ambițioasă și cu planuri mari pe viitor. Datorită acestor calități, orice provocare pe care o întâlnesc devine o oportunitate de auto-dezvoltare, iar fiecare zi este o posibilitate de a învăța ceva nou.

Abonează-te la Newsletter!

Dacă vrei să fii primul care află noutăți.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.