Web Analytics

Dicționar iFlow

Caută cu usurință definițiile tuturor termenilor și reperelor din aplicația iFlow

General

Panoul principal al aplicației, sub forma de calendar unde se pot vedea evenimentele adăugate pentru tot parcursul lunii

Activitate

Meniul în care se găsesc toate evenimentele adăugate

Evenimente

În iFlow numim “evenimente” concediile, delegațiile, orele suplimentare, etc.

Evenimentul concediu de odihnă

Programarea concediului

Cererea de concediu

Documentul completat cu datele angajatului numit “Cerere de concediu de odihnă”

Evenimente invalide

Evenimente care, din diferite cauze, nu mai sunt corecte și nu mai sunt calculate în rapoarte, acestea pot să apară din diferite cauze. De exemplu: un angajat are data de angajare în 19.03.2021 și un concediu adăugat în 21.03.2021, iar apoi data de angajare se modifică în 22.03.2021. Acel concediu devine un eveniment invalid, deoarece un angajat nu poate avea setat un concediu în afara perioadei de angajare

Categorii de evenimente

Locul în care se pot edita evenimentele predefinite din aplicație sau se pot crea evenimente personalizate. Exemplu de eveniment personalizat: team building, ședință, etc.

Arhivă

Locul în care sunt stocate toate evenimentele șterse, acestea nu sunt luate în calcul pentru pontaj sau alte zone ale aplicației, ci rămân stocate într-un singur loc

Prezență reală

Aceasta semnifică rezultatul pontărilor de intrare/start/check-in și ieșire/sfârșit/check-out, practic timpul real înregistrat ca fiind petrecut la muncă

Locații

Acestea pot reprezenta anumite adrese, locații în sine sau pot fi utilizate într-un mod mai general. Exemplu 1: Telemuncă sau birou, unde nu precizăm locația exactă cu stradă și număr, însă reprezintă o locație. Exemplu 2: șantierele pentru companiile de construcții, sau cum acestea le numesc “Proiecte”

Proiecte

Acestea pot purta nume de proiecte, sau pot semnifica diferite activități. Exemplu în cazul companiilor din domeniul construcțiilor, acestea pot fi numite “Activități”, precum: zugrăvit, finisaj, etc.

Dispozitive RFID

Dispozitive prin care este înregistrată prezența angajaților la muncă (cititoare, cartele, etc.)

Planificarea programului de lucru

Setarea programului de lucru pentru angajați pe perioada scurtă sau pe perioada lungă în panoul "Program de lucru". Se setează programul de lucru din fiecare zi, chiar dacă este același zilnic sau dacă este diferit de la o zi la cealaltă

Schimburi predefinite

Crearea diferitelor tipuri de program de lucru care ulterior sunt setate în programul de lucru. Exemple de schimburi predefinite: schimbul 1, programul 08:00 - 16:00, sau schimbul 2, programul de lucru: 14:00 - 22:00, etc.

Echipe

Denumirea de “Echipe” din iFlow poate însemna “Departament” în contextul împărțirii angajaților în segmente diferite precum : echipe, departamente, secții, etc.

Admin/Administrator

Categoria de utilizator care are toate drepturile în contul companiei

Team member/ Membru de echipă

Categoria de utilizator pentru angajați. Inițial această categorie de utilizatori nu are drepturi speciale în contul companiei. Totuși li se pot atribui diferite drepturi de către Admin/Administrator

Inactivează angajat

Termenul “Inactivează” în aplicație înseamnă “Șterge”. Atunci când inactivezi un angajat, îl elimini din lista angajaților activi, adică din lista celor care au un contract de muncă activ

Câmpuri personalizate

Un set de câmpuri pentru date personale sau diverse date despre angajat, pe care le poți crea tu și nu există în mod predefinit în aplicație. Aceste câmpuri au rolul de a completa baza de date a angajatului cu informații suplimentare dacă este necesar. Câmpuri pe urma cărora este creat raportul “Câmpuri personalizate”. Exemplu de câmp personalizat: Sexul persoanei, număr de telefon pentru urgențe, deține sau nu mașină de serviciu, etc.

Funcții ocupate

Meniul din care puteți adăuga funcțiile existente în cadrul companiei

Import angajați

Din acest meniu se adaugă angajații în iFlow

Import proiecte

De aici se adaugă proiectele în iFlow

Import locații

Din meniul import locații de adaugă locațiile de unde angajații își desfășoară activitatea sau se pontează

Import prezență reală

Din meniul Import prezență reală se încarcă date anterioare despre prezența angajaților la minut

IPM

iFlow Project Management este un modul dedicat care ajută la urmărirea eficienței în firmele de producție

Banca de ore automată

Banca de ore te ajută să vizualizezi câte ore în plus sau în minus are un angajat într-un anumit interval de timp. Aceste informații pot fi evidențiate în pontaj prin crearea unei coloane specifice

Evaluări

Modulul de evaluări te informează în permanență despre performanțele și starea angajaților la locul de muncă. Poți programa evaluările sau le poți trimite când dorești

Raport activități

În raportul de activități sunt afișate orele petrecute pe fiecare sarcină de lucru de către angajați