Web Analytics

iNotify – Remindere generale

Pentru a accesa funcția iNotify, mergi în meniul OrganizațieRemindere. Dă click pe butonul Reminder nou și poți alege unul din următoarele tipuri:

  • General
  • Documente
  • Evenimente
  • Semnatari

Reminder General

Acest tip de reminder te ajută, de exemplu, să le reamintești angajaților dacă au un task de finalizat până la o anumită dată.

  • Mesaj – completează căsuța cu informația dorită
  • Pentru – selectează angajatul/angajații căruia dorești să-i transmiți mesajul
  • Dată – alege data pentru când trebuie să fie gata task-ul – după ce alegi data îți apare mesajul Notifică cu 0 zile înainte – alege cu cate zile înainte să primească notificarea
  • La dorință bifează Trimite e-mail la și alege ora mesajului
  • Click pe Creează reminder

Reminder Documente

Asigură actualizarea informațiilor esențiale din companie.

  • Mesaj
  • Documente – selectează din documentele deja create
  • Pentru – selectează angajații sau echipele/departamentele
  • Dată – alege data pentru notificare – după care îți apare mesajul Notifică cu 0 zile înainte – alege cu cate zile înainte să primească notificarea
  • La dorință bifează Trimite e-mail la și alege ora mesajului
  • Click pe Creează reminder

Reminder Documente din profilul angajatului 

  • Din profilul angajatuluiDocumente
  • Click pe un document pe care dorești să adaugi reminder
  • În partea de sus a documentului ai o iconiță în formă de ceas
  • Click pe iconiță pentru a seta un reminder
  • Poți alege ziua mesajului, cu câte zile înainte să-ți reamintească și bifează dacă vrei să ți se trimită pe mail – apoi click pe butonul de Setează reminder

Reminder Evenimente

Se poate folosi pentru a-i trimite reminder persoanei căreia îi aparține un anumit eveniment. Poți, de exemplu, să-i reamintești angajatului ca înainte de a merge în concediu să explice înlocuitorului task-urile rămase.

  • Completează mesajul
  • Selectează evenimentul
  • Alege data reminderului și cu câte zile înainte de această dată să fie notificat
  • Creează reminder

Reminder Semnatari

Se aplică tot în cazul unui document deja creat, care necesită o semnătură din partea angajatului sau a managerului.

  • Completează mesajul
  • Alege documentul (în baza documentului selectat, aplicația va genera lista angajaților semnatari pe acel document)
  • Bifează angajatul care va primi notificarea
  • Alege data pentru reminder și cu câte zile înainte să fie notificat angajatul

Reminderele sunt structurate pe pagina de notificări în trei categorii:

  • Inbox – reminderele recente care încă nu sunt finalizate
  • Finalizat – reminderele finalizate (pentru a marca un reminder ca finalizat, pune cursorul pe un reminder din Inbox și dă click pe bifa de check din dreptul acestuia)
  • Viitor – reminderele pentru care ai ales data de notificare mai departe de ziua curentă