Web Analytics
DocumentațieImport locații

Import locații

Dacă ai un număr mare de locații unde angajații tăi își desfășoară activitatea le poți adăuga în aplicație prin Import locații. Citește acest articol pentru a realiza importul într-un mod eficient.

1. Încărcarea datelor

Există 2 modalități de înregistrare a datelor, fie prin încărcarea unui fișier, fie prin funcția copy paste în zonele aferente de pe interfața aplicației.

  • Din meniul principal “Angajați” – “Import locații”
  • Încarcă fișierul în zona “Încărcați un fișier” sau copiază și lipește datele dorite în zona “Lipiți din Excel”

Sfat:

  • Poți importa doar numele locațiilor și să le definești ca fiind active sau inactive prin True/False sau 1/0 (True și 1 = activ, False și 0 = inactive).
  • Completează datele în coloane clare, fiecare coloană să conțină datele aferente acesteia. Ex. pentru numele locației, sa existe o coloana care să conțină doar numele, nu și alte informații.

2. Definirea câmpurilor

În acest pas vei alege ce semnifică fiecare coloană. În acest moment vei putea alege între:

  • Numele locației
  • Activă (coloana care definește locația ca fiind activă sau inactivă)
  • Omite (această opțiune va ignora coloana respectivă, iar aceasta nu va fi importată)

Alege varianta dorită pentru fiecare coloană din fișier din zona “Coloana va fi alocată la:” – apoi click pe “Mai departe”.

3. Verificare date

În acest stagiu, vei putea face o verificare suplimentară înainte de a înregistra datele în aplicație. Poți alege în funcție de care date să se facă verificarea și ce să se întâmple cu datele în urma acesteia.

Pentru import locații vei putea verifica dacă există dubluri în lista ta de locații sau poți folosi acest pas pentru a actualiza lista de locații deja existentă în aplicație.

Comparația se va face pe baza numelui locațiilor.

În cazul în care nu dorești să verifici datele o poți dezactiva de pe butonul “On/Off”.

Dacă ai ales varianta “On” – va trebui să alegi câte o variantă pentru câmpurile:

  • “Dacă se găsește o potrivire”
  • “Dacă o valoare nu există deja”

Selectează variantele dorite și click pe “Mai departe” pentru a continua.

4. Validarea datelor

În partea de validare, în cazul în care există dubluri vei alege ce se întâmplă cu fiecare din aceste date.

Fie modifici numele, încât acesta să fie unic și să fie importat, fie omiți acel câmp.

Realizează selecțiile dorite și click pe “Mai departe” pentru a continua.

Ulterior vei fi informat cu privire la acțiunile care vor fi efectuate pentru datele tale. Dacă ești de acord cu această concluzie, click pe “Mai departe”.

5. Completat

Atunci când ajungi în acest stagiu înseamnă că ai finalizat importul. Poți să încarci alt document acum prin apăsarea butonului “Încearcă din nou” sau poți părăsi această pagină.

Citește Blogul

Articole Utile: