Află din acest articol cum realizezi importul pentru prezența reală în aplicația iFlow. Acesta funcționează similar cu importul pentru locații sau angajați.
1. Încărcarea datelor
Există 2 modalități de înregistrare a datelor, fie prin încărcarea unui fișier, fie prin funcția copy paste în zonele aferente de pe interfața aplicației.
- Din meniul principal “Angajați” – “Import prezență reală”
- Încarcă fișierul în zona “Încărcați un fișier” sau copiază și lipește datele dorite în zona “Lipiți din Excel”
2. Definirea câmpurilor
În acest pas vei alege ce semnifică fiecare coloană. În acest moment vei putea alege între:
- Nume complet
- Număr de marcă (acest câmp este obligatoriu)
- Oră de start (acest câmp este obligatoriu)
- Oră de încheiere (acest câmp este obligatoriu)
- Data (acest câmp este obligatoriu)
- Locație
- Proiect
Atenție!
- Pentru câmpurile care conțin informații de tip dată, asigură-te că formatezi în fișier aceste coloane și că ulterior alegi formatul corect în momentul alocării câmpurilor.
3. Validarea datelor
În partea de validare, în cazul în care există dubluri vei alege ce se întâmplă cu fiecare din aceste date.
Fie modifici datele încât să fie rezolvate conflictele și să fie importate datele, fie omiți acel rând.
Realizează selecțiile dorite și click pe “Mai departe” pentru a continua.
Ulterior vei fi informat cu privire la acțiunile care vor fi efectuate pentru datele tale. Dacă ești de acord cu această concluzie, click pe “Mai departe”.
4. Completat
Atunci când ajungi în acest stagiu înseamnă că ai finalizat importul. Poți să încarci alt document acum prin apăsarea butonului “Încearcă din nou” sau poți părăsi această pagină.