Pentru a accesa funcția iNotify, mergi în meniul Organizație – Remindere. Dă click pe butonul Reminder nou și poți alege unul din următoarele tipuri:
- General
- Documente
- Evenimente
- Semnatari
Reminder General
Acest tip de reminder te ajută, de exemplu, să le reamintești angajaților dacă au un task de finalizat până la o anumită dată.
- Mesaj – completează căsuța cu informația dorită
- Pentru – selectează angajatul/angajații căruia dorești să-i transmiți mesajul
- Dată – alege data pentru când trebuie să fie gata task-ul – după ce alegi data îți apare mesajul Notifică cu 0 zile înainte – alege cu cate zile înainte să primească notificarea
- La dorință bifează Trimite e-mail la și alege ora mesajului
- Click pe Creează reminder
Reminder Documente
Asigură actualizarea informațiilor esențiale din companie.
- Mesaj
- Documente – selectează din documentele deja create
- Pentru – selectează angajații sau echipele/departamentele
- Dată – alege data pentru notificare – după care îți apare mesajul Notifică cu 0 zile înainte – alege cu cate zile înainte să primească notificarea
- La dorință bifează Trimite e-mail la și alege ora mesajului
- Click pe Creează reminder
Reminder Documente din profilul angajatului
- Din profilul angajatului – Documente
- Click pe un document pe care dorești să adaugi reminder
- În partea de sus a documentului ai o iconiță în formă de ceas
- Click pe iconiță pentru a seta un reminder
- Poți alege ziua mesajului, cu câte zile înainte să-ți reamintească și bifează dacă vrei să ți se trimită pe mail – apoi click pe butonul de Setează reminder
Reminder Evenimente
Se poate folosi pentru a-i trimite reminder persoanei căreia îi aparține un anumit eveniment. Poți, de exemplu, să-i reamintești angajatului ca înainte de a merge în concediu să explice înlocuitorului task-urile rămase.
- Completează mesajul
- Selectează evenimentul
- Alege data reminderului și cu câte zile înainte de această dată să fie notificat
- Creează reminder
Reminder Semnatari
Se aplică tot în cazul unui document deja creat, care necesită o semnătură din partea angajatului sau a managerului.
- Completează mesajul
- Alege documentul (în baza documentului selectat, aplicația va genera lista angajaților semnatari pe acel document)
- Bifează angajatul care va primi notificarea
- Alege data pentru reminder și cu câte zile înainte să fie notificat angajatul
Reminderele sunt structurate pe pagina de notificări în trei categorii:
- Inbox – reminderele recente care încă nu sunt finalizate
- Finalizat – reminderele finalizate (pentru a marca un reminder ca finalizat, pune cursorul pe un reminder din Inbox și dă click pe bifa de check din dreptul acestuia)
- Viitor – reminderele pentru care ai ales data de notificare mai departe de ziua curentă