Web Analytics

Gestionează și facturează cu exactitate timpul lucrat pe proiecte, folosind modulul avansat de management al proiectelor. Află mai multe!

Gestionează și facturează cu exactitate timpul lucrat pe proiecte, folosind modulul avansat de management al proiectelor. Află mai multe!

DocumentațieSetările aplicației

Setările aplicației

Profită de avantajele pontajului digital! Aici găsești toate informațiile de care ai nevoie pentru a folosi la maxim aplicația iFlow.

Cum folosesc echipele virtuale

Cum creezi o echipă virtuală Din Meniul Organizație - secțiunea Echipe Dă click pe butonul Adaugă echipă Scrie numele echipei Completează identificatorul echipei (opțional) Alege liderul echipei (optional) Bifează căsuța...

Cum aloci zile de concediu de odihnă pentru 2024

Din meniul principal Setări - Instrumente Apasă pe butonul Adaugă din rubrica Adaugă zile de concediu pentru 2024 Aplicația va genera lista angajaților și va aloca automat zilele de...

Cum setezi permisiile de adăugare și vizualizare evenimente?

Click pe Setări - Categorii de eveniment În dreptul evenimentului dorit dai click pe butonul Editează În secțiunea Setări permisii se pot bifa căsuțele din dreptul...

Cum restricționezi pontarea din aplicație pentru angajați?

Din Setări - Companie - Prezență reală Click pe Selectează angajații din secțiunea Restricție pontare din contul de utilizator Bifează Selectează tot sau angajații în parte...

Cum folosești filtrul de absență de pe Panoul General?

Cu ajutorul filtrului Evidența zilei vei putea vedea care angajați au fost absenți conform evenimentelor de concediu într-o anumită perioadă. Mergi pe luna necesară verificării Click...

Ghid de utilizare 2FA pe documente

Ce înseamnă 2FA? 2FA - Two factor authentication - Autentificare cu doi factori Cum activezi 2FA? Din meniul Setări - Documente - Foldere documente Click pe butonul din...

Documente la nivel de companie – setări de bază

Cum creezi documente bulk pentru toți angajații Din meniul Organizație - Documente Click pe Adaugă document Alege Șablonul documentului Scrie Numele Alege Seria și Folderul Selectează angajații Adaugă semnatarii Click pe Creează...

Cum setez un proiect obligatoriu pentru pontaj

Dacă ai nevoie de o monitorizare precisă a orelor lucrate pe proiect pentru a avea o evidență exactă a progresului acestora, am creat opțiunea...

Cum activez aplicația simplă pentru angajați

One Button Check-In/Out reprezintă versiunea simplificată a aplicației iFlow, reprezentată de un buton pe care angajații vor da clic pentru a înregistra intrarea și...

Setări de vizibilitate și colaboratori pe proiecte

https://www.youtube.com/watch?v=VpOBlkZhdE8&list=PLx_MOMGvuocAul35bgIFfdHwJojBPfgSJ&index=2&ab_channel=IFlow-Aplicatiedepontaj%26HR Cum adaugi colaboratori la proiecte Din meniul Organizație - Proiecte Adaugă un proiect sau Editează unul existent Sub câmpul destinat responsabilului, găsești opțiunea de Colaboratori Bifează angajații necesari Click...

Cum semnezi un document în iFlow

https://www.youtube.com/watch?v=2x4hOs1zxKc&list=PLx_MOMGvuocAul35bgIFfdHwJojBPfgSJ&index=10&ab_channel=IFlow-Aplicatiedepontaj%26HR După ce ai primit notificarea că trebuie să semnezi un document, click pe acesta și în partea de sus a paginii găsești butonul Semnează...

Cum creezi un model nou de document în iFlow

Click pe Setări – Documente – Modele documente Click pe Adaugă model nou Aici poți formata documentul nou și seta placeholderele pentru a putea beneficia de...

Cum trimiți un document la semnat în iFlow

https://www.youtube.com/watch?v=b7rY11fvIk4&list=PLx_MOMGvuocAul35bgIFfdHwJojBPfgSJ&index=11&ab_channel=IFlow-Aplicatiedepontaj%26HR După ce ai generat un document, fie din profilul angajatului sau de pe eveniment, vei fi redirecționat către pagina de previzualizare a documentului. În...

Cum setezi semnăturile pentru documente în iFlow

https://www.youtube.com/watch?v=CIhYTtcj3B8&list=PLx_MOMGvuocAul35bgIFfdHwJojBPfgSJ&index=12&ab_channel=IFlow-Aplicatiedepontaj%26HR Pentru a crea semnăturile pe șablon document: Click pe Setări – Documente – Modele documente Click Editează pe modelul de document necesar Selectează opțiunea de Editează semnături...

Ghid de utilizare iDocs varianta business

Cum accesezi documentele din organizație în calitate de administrator și lider HR? Secțiunea documentelor se regăsește în meniul Organizație submeniul Documente Citește ghidul complet despre...

Modul Proiecte

Modulul de proiecte din iFlow se poate activa din contul de administrator. Aflați pașii aici. Puteți testa cu 3 proiecte, pentru utilizare completă trebuie să...

Modul Arhiva de documente

1. Modele documente Din Meniul Principal, click pe Setări - Documente - Modele documente.  Aici vei putea face mai multe acțiuni legate de documente,...

Login de pe interfață pe companii multiple

Această funcționalitate este utilă grupurilor de firme, și le permite utilizatorilor să navigheze între conturi fără să iasă din interfața iFlow. Se duce cursorul pe...

Permisii lideri de echipă

Odată ce s-au desemnat liderii de echipe în schema organizațională a companiei, aceștia vor primi acest statut și în aplicația iFlow. Permisiile pe care...

Asocierea proiectelor cu dispozitive sau echipe

Pentru asocierea proiectelor cu dispozitive, în primul rând trebuie să va asigurați că aveți proiecte create și că dețineți un dispozitiv SHUTTLE. Această opțiune vă...

Câmpuri personalizate pentru evaluări

Câmpurile personalizate pentru evaluări reprezintă întrebările sau enunțurile din cadrul evaluării. Află de mai jos cum le creezi. Cum creez un câmp pentru evaluări? Urmează pașii...

Permisii evaluări

iFlow îți permite să setezi diferite permisii pentru evaluări, le găsești mai jos, împreună cu explicațiile de rigoare pentru fiecare din ele. Are acces la...

Configurarea pontatorului de pe modul auto pe modul manual

Atentie: Ghidul se aplica la aplicatia cu versiunea 2.9.0.0 - Puteti verifica versiunea aplicatiei in bara de sus. 1. deconecteaza cititorul din mini calculator si...

Limită resetare intrări de peste 24h

Pentru utilizatorii prezenței reale, există mai multe setări pentru configurare, precum “Limită resetare intrări”. Această setare este acum disponibilă atât la nivel de companie...

Notificări prezență

Funcția “Notificări prezență” este diferită în funcție de categoria de utilizator. Astfel, pentru angajați există notificări doar pentru propriile prezențe, iar pentru liderul de...