Web Analytics

Pontaj pe proiecte

Transformă modul în care gestionezi timpul și resursele echipei tale cu modulul de pontaj pe proiecte de la iFlow. Indiferent dacă coordonezi echipe mici sau mari, iFlow îți oferă flexibilitatea și controlul de care ai nevoie.

Funcționalități cheie

iFlow oferă o gamă largă de funcționalități care simplifică monitorizarea și raportarea activităților pe proiecte, asigurând o eficiență operațională superioară.

Personal

Pontaj detaliat

Anagajții se pontează direct pe proiectele la care lucrează, oferind o imagine clară asupra progresului.

Evidenta

Rapoarte avansate

Beneficiezi de rapoarte detaliate pentru a analiza performanțele și a lua decizii informate.

Cereri

Integrare ușoară

Modulul este integrat perfect cu alte funcționalități iFlow, asigurând un flux de lucru coerent.

Pontare pe proiect

Prin modulul de pontaj pe proiecte, angajații se pot ponta direct pe proiectul la care lucrează sau pe un subproiect al acestuia.

În acest fel, este ușor de urmărit timpul pe care îl petrec asupra sarcinilor și proiectelor actuale.

Raport dedicat prezențelor pe proiecte

Rapoartele sunt esențiale într-o companie, astfel că în iFlow poți genera rapoarte cu prezența completă pe proiecte și subproiectele aferente. Pentru compilarea unor rapoarte mai detaliate se folosește sistemul de filtrare pe echipe, locații sau proiecte.

Rapoartele sunt afișate pe intervale de timp cum ar fi zile sau total de lună.

Panou management proiecte

Pentru o bună organizare, panoul Proiecte înglobează toate datele despre proiectele și subproiectele prezente. Aici poți modifica, dezactiva sau adăuga noi proiecte. Toate informațiile din acest panou pot fi transformate într-un raport, care ulterior poate fi descărcat și scos la imprimantă.

Filtrele îți oferă posibilitatea să modifici arhitectura acestuia pentru a afișa strict datele dorite.

Încearcă gratuit Pontajul pe Proiecte în iFlow

Alătură-te celor 500 de companii care utilizează zilnic aplicația iFlow pentru optimizarea proceselor în departamentul de resurse umane!