Web Analytics

Organigrama iFlow

Cu iFlow, organigrama perfectă este la un click distanță! Descoperă cât de simplu poți accesa organigrama companiei tale și beneficiază de o comunicare mai bună între departamente, optimizând astfel procesele operaționale și asigurând succesul companiei!

Organigrama digitală
Beneficii

Claritatea responsabilităților

Organigrama iFlow arată clar pozițiile, responsabilitățile și relațiile de subordonare din companie. Aceasta ajută la evitarea confuziei în ceea ce privește sarcinile și responsabilitățile și duce la o mai mare eficiență.

Organigramă
actualizată

Organigrama iFlow se actualizează automat în timp real. Așadar, pe măsură ce faci angajări sau încetări, mereu vei avea o evidență reală. Compania ta este pregătită de audit în orice perioadă a lunii.

Planificarea
resurselor

Beneficiezi de un instrument valoros în planificarea resurselor umane și a bugetelor departamentelor. Eviți suprapunerea sarcinilor și cheltuielilor în anumite departamente, asigurând astfel profitabilitatea organizației.

Identificarea oportunităților

Identifici lacunele în structura organizațională și fixezi oportunitățile de creștere sau îmbunătățire. Vezi instant nevoia de a dezvolta noi departamente sau de a reorganiza unele funcții.

Informații structurate

Înregistrezi echipele și departamentele din companie după care le structurezi pe nivelele ierarhice

Desemnezi liderii și membrii departamentelor, iar în funcție de necesități poți avea un angajat în mai mult echipe

Situația companiei la zi

Organigrama companiei este mereu actualizată, iar fiecare modificare se salvează automat, astfel ești mereu la curent cu schimbările interne

Imaginea generală a companiei te ajută la luarea deciziilor bine informate legate de resursele umane din organizație

Rapiditatea comenzilor

Definești funcțiile direct în aplicație sau încarci fișierul excel care conține toate informațiile

Organigrama completă poate fi printată sau poți să o descarci în format PDF și excel

Tipuri de organigramă

Generală

Organigrama îți oferă o perspectivă rapidă și structurată asupra departamentelor și echipelor subordonate, incluzând numele liderului și numărul de membri din echipă. Prin înțelegerea structurii organizaționale, poți identifica rapid posibilele probleme de control intern și să iei măsuri pentru a le corecta, optimizând astfel procesele de comunicare și colaborare între echipe și sporind eficiența activităților.

Pe echipe

Pentru a obține informații detaliate despre angajații tăi, poți accesa organigrama organizată pe echipe. Pe lângă informațiile de bază referitoare la structura departamentelor din companie precum liderii și angajații membri din echipe, poți opta să afișezi informații precum numărul contractului de muncă, codul COR, data angajării, norma, informațiile de contact și multe altele.

Descoperă iFlow

Eficientizează managementul angajaților tăi și digitalizează munca departamentului HR cu iFlow.