Web Analytics

Pontaj comerț

Evidența angajaților pe puncte de lucru

Angajații tăi lucrează din puncte de lucru diferite sau ai agenți de vânzări pe teren? iFlow te ajută să păstrezi evidența orelor lucrate de personalul tău din multiple locații. Raportul de pontaj pentru comerț se completează automat în timp real și poate fi filtrat pentru fiecare punct de lucru.

Pontaj în industria comerțului

Vizualizează în timp real raportul de activități al personalului tău din cabinetul de contabilitate. Află pe ce client se înregistrează cele mai multe ore de lucru sau pe ce sarcini de muncă și găsește soluții pentru eficientizare.

Ore suplimentare

Tu decizi dacă aprobi sau nu efectuarea de ore suplimentare, iFlow calculează automat toate orele aprobate.

Rapoarte și tipizate

Cererile și adeverințele pentru angajați sunt accesibile din contul acestora și le pot descărca oricând au nevoie.

Self-service angajați

Fiecare salariat adaugă cererile de concediu sau cererile pentru alte evenimente direct în aplicație și așteaptă aprobarea din partea superiorului.

Zero erori de calcul
în raportul de pontaj

Orele de muncă sunt calculate automat pentru toți angajații. Orele muncite în zi de sărbătoare și în weekend sunt evidențiate pe coloane diferite, astfel încât să ai o vedere clară asupra acestora.

Crește eficiența companiei cu până la 9X prin eliminarea calculului manual din procesul de pontaj. Elimină erorile manuale și optimizează gestionarea timpului și a resurselor.

Creează propriile schimburi de muncă

Datorită sistemului de alertare iFlow te asiguri că angajații tăi au o planificare corectă a timpului muncit. Pontajul angajaților din comerț este gestionat eficient, astfel că norma de lucru și timpul liber corespunzător sunt respectate.

Poți reduce cu până la 60% timpul dedicat planificării programului de lucru, astfel eliberând resurse pentru a te concentra pe expansiunea afacerii tale.

Informații structurate

Cu ajutorul panoului rapid din setările programului de lucru, poți obține informații despre totalul orelor planificate, organizate pe filtre precum funcții, echipe, locații sau schimburi.

Vei avea un rezumat eficient despre pontajul angajaților din comerț și vei putea interveni cu ușurință în situațiile în care un anumit schimb sau locație nu are suficienți angajați alocați.

Liste de verificări automate

Prin utilizarea listelor de verificare disponibile, ai posibilitatea să editezi toate înregistrările incorecte ale angajaților, precum lipsa orei de intrare sau de ieșire, pontarea la o oră sau locație neplanificată și alte detalii importante.

Poți obține un raport de pontaj precis fără necesitatea de a verifica și corecta manual toate erorile, utilizând un sistem automatizat și bine configurat de gestionare a timpului.

Evită suprapunerea concediilor

Planificarea concediilor agenților de vânzări este corectă, evidența concediilor vânzătoarelor este transparentă, astfel toate departamentele evită suprapunerea concediilor.

Organizarea eficientă a proceselor de muncă poate duce la o creștere semnificativă a eficienței. Prin îmbunătățirea acesteia angajații vor deveni și mai responsabili în gestionarea timpului lor.

Pontaj gata pentru salarizare

Foaia de pontaj este creată în conformitate cu modelul specific al softului de salarizare utilizat, permițând importarea acesteia cu un singur click pentru un calcul salarial rapid și precis.

Angajatorii pot asigura calcularea corectă a salariilor, îmbunătățind eficiența operațională și satisfacția angajaților prin utilizarea unui sistem de pontaj integrat.

Module extra iFlow

Managementul proiectelor

iPM by iFlow este modulul complet pentru monitorizarea timpului petrecut de angajați pe sarcini de lucru și proiecte. iFlow îți oferă informații în timp real referitoare la statusul proiectelor și la modul în care angajații își desfășoară activitățile. Afli instant care proiect este finalizat sau întârziat pentru a lua decizii informate.

Evaluarea angajaților

Fiecare angajat primește șablonul cu evaluarea și o completează în deplină confidențialitate, iar răspunsurile sunt văzute doar de către superior. Acesta poate lua decizii bine informate referitoare la promovarea angajaților, acordarea de bonusuri sau renunțarea la anumiți salariați care nu mai sunt aliniați cu politica companiei.

Banca de ore automată

Cu iFlex, elimini posibilele erori și reduci timpul dedicat calculelor manuale pentru orele muncite de către angajați în timpul săptămânii, în weekend sau în zilele de sărbători legale. Simplifică compensarea orelor suplimentare și gestionează beneficiile eficient, fie că este vorba de remunerare financiară sau de acordarea timpului liber.

Arhiva de documente

iDOCS este soluția digitală pentru documentele companiei tale, care îți oferă o alternativă eficientă la dosarele și fișierele tipărite. Toate documentele la nivel de companie pot fi generate și completate automat, iar tu semnezi digital direct în aplicație. Gestionezi documentele companiei în mod simplu și organizat oriunde te-ai afla.

Remindere Generale iFlow

Fii mereu conectat și informat cu iNotify - creează remindere pentru orice activitate, de la evenimente generale la gestionarea orelor suplimentare, concedii sau documente relevante. Cu iNotify, vei fi întotdeauna cu un pas înainte, facilitând o comunicare eficientă și o gestionare productivă a timpului în compania ta.

Administrează și planifică eficient

Concentrează-te pe succesul afacerii tale și oferă experiențe pozitive clienților tăi. Lasă managementul personalului din magazine și de pe teren în seama aplicației de pontaj & HR iFlow.