iFlow îți oferă posibilitatea de a adăuga angajații în aplicație conform organigramei companiei tale. Poți împărți ușor angajații în echipe și să desemnezi liderii echipelor cu doar câteva click-uri. Acest lucru oferă posibilitatea angajaților să folosească aplicația în mod self-service, iar cererile adăugate să fie aprobate de către liderul lor. Mai mult de atât, liderul de echipă poate cu ușurință să înregistreze intrările și ieșirile angajaților dacă este nevoie.
În acest articol vei afla cum poți seta un lider de echipă în iFlow și toate permisiile pe care i le poți oferi.
Cum desemnezi un lider de echipă?
În momentul în care angajații sunt împărțiți pe echipe urmează să desemnezi un lider de echipă. Dacă este nevoie, o echipă poate avea mai mulți lideri. Tot ce trebuie să faci este să accesezi meniul Organizație – submeniul Echipe, iar în dreptul fiecărei echipe vei observa butonul ”Editează”. Apeși butonul, selectezi unul sau mai mulți lideri de echipă și apoi salvezi.
Permisii predefinite ale liderului de echipă
Din momentul în care desemnezi un angajat lider de echipă acesta va avea automat următoarele permisii:
- Poate adăuga Intrări/Ieșiri pentru angajații din echipa sa
- Poate aproba/respinge evenimente adăugate de angajații din echipa sa
- Poate vizualiza rapoartele, astfel acesta le poate verifica și transmite mai departe
Pe panoul General și Program de lucru, liderul de echipă va vedea doar echipa sa. Cu ajutorul acestor setări devine foarte ușor managementul angajaților. Aceștia își adaugă singuri cererile pentru evenimente, liderul lor de echipă care este informat corespunzător aprobă/respinge evenimentul, iar ulterior informațiile sunt accesibile online adminului sau personalului de la HR.
Permisii suplimentare pentru liderii de echipă
Pe lângă cele trei permisii predefinite, iFlow are mai multe setări care pot fi adaptate în funcție de necesitățile unei companii.
- Notificări doar pentru anumite echipe pe care le coordonează
- Notificări prezență pentru întârzieri la muncă sau pontare din locația greșită
- Permisii pentru editarea programului de lucru – dacă bifezi această opțiune, angajatul poate edita programul de lucru pentru echipa sa, dar și pentru alte echipe dacă le alegi din listă
- Permisii pentru editarea prezenței reale (a intrărilor/ieșirilor) – această permisie permite liderilor de echipă să editeze prezența reală a angajaților pe care îi coordonează
- Permisii rapoarte – are acces la rapoartele care cuprind toții angajații, astfel le poate vizualiza pentru o monitorizare mai ușoară a angajaților
- Permisii evenimente – cu această setare poate vizualiza, adăuga, edita, șterge, aproba/respinge evenimentele sale sau ale altor angajați.
- Permisii evaluări – dacă are acces la evaluări, poate crea sau vizualiza
- Permisii proiecte – adaugă, editează, finalizează sau șterge
- Permisii profil angajat – vezi profilul sau editează profilul
Găsești aici mai multe detalii despre toate permisiile.
În iFlow există funcționalități care îți permit să personalizezi aplicația în funcție de necesitățile tale. Responsabilitățile pot fi ușor împărțite angajaților din compania ta. Creează-ți un cont în iFlow și testează aplicația gratuit cu toți angajații.