De obicei, finalul și începutul anului înseamnă multe sarcini adunate pentru departamentul de Resurse Umane. Aplicația iFlow vine în ajutorul companiilor cu metode de eficientizare a acestor procese. Așadar, ți-am făcut o listă cu lucruri de pregătit până la sfârșitul anului, pentru a trece în anul nou cu mai puține sarcini consumatoare de timp.
1. Alocă zilele de concediu de odihnă
Una dintre îndatoririle angajaților în departamentul de HR este să actualizeze zilele de concediu de odihnă ale angajaților pe următorul an. În iFlow, procesul este simplu și rapid. Indiferent că le aloci prin funcția de import sau adaugi automat același număr de zile pentru toți angajații, prin doar câteva clickuri ai terminat.
2. Planifică concediile
Toate companiile au responsabilitatea de a întocmi un raport cu planificarea concediilor pe anul următor, până la finalul anului în curs. Codul Muncii precizează faptul că cererile pentru concediul de odihnă vor trebui depuse cu minimun 60 de zile înaintea efectuării lor, indiferent de tipul de programare, individuală sau colectivă.
iFlow te ajută în acest sens cu un raport completat automat în funcție de totalul zilelor de concediu rămase din anii precedenți. Acest raport îți propune o planificare automată și este gata de descărcat și scos la imprimantă în eventualitatea unui control I.T.M.
Planificarea reală poate fi făcută pe tot parcursul anului în contul tău iFlow.
3. Adaugă proiecte noi
Pentru a simplifica începutul anului și a fi pregătit de delegarea sarcinilor, îți recomand să faci o listă cu toate proiectele viitoare și să le adaugi în aplicația iFlow. Prin doar câteva clickuri, îți actualizezi lista de proiecte și adaugi informații relevante despre acestea. După ce se întorc din concediu, angajații tăi vor știi exact la ce proiecte urmează să lucreze și se pot ponta din prima zi de lucru.
Astfel, ca superior urmărești în timp real cât timp petrec salariații pe fiecare sarcină, care dintre ei nu fac față acestora, sau unde e nevoie de suplimentare cu forță de muncă. Toate aceastea sunt posibile datorită modulului de pontaj pe proiecte din iFlow.
4. Adaugă noile locații de lucru
Pentru companiile cu angajați mobili, planificarea programului de lucru pe locații este o sarcină absolut necesară. Aplicația iFlow vine în sprijinul tău cu funcționalitățile potrivite să îți facă aceste procese mai ușoare. Monitorizarea angajaților este mai ușoară când ai o planificare solidă pusă la punct.
În urma planificării, totul îți este mai clar, iar iFlow îți trimite notificări instant de fiecare dată când un angajat a întârziat la servici sau nu s-a pontat din locația potrivită. Pentru mai multe detalii, accesează ghidul nostru și configurează notificările pentru a fi la curent mereu cu ceea ce se întâmplă în compania ta.
5. Planifică programul de lucru pe anul viitor
Indiferent dacă pe o lună sau pe tot anul, planificarea programului de lucru în iFlow scutește multe ore de muncă. Sunt necesare doar câteva click-uri pentru a face planificarea pentru echipe întregi sau angajați individuali. Programul poate fi stabilit pentru orice interval de timp, așa că nu ești limitat în a face planificarea doar pe o lună, ci este ușor și rapid să planifici întregul an.
În funcție de norma de lucru a fiecărui angajat, aplicația te avertizează când acesta depășește numărul de ore lucrătoare iar tu poți face modificările pe loc. Mai multe detalii găsești pe pagina dedicată despre generatorul de program de lucru din iFlow.
6. Studiază lista cu sărbătorile legale
E bine să fii mereu la curent cu toate sărbătorile și zilele libere legale din companie, pentru a realiza planificarea cât mai eficient. Aplicația iFlow actualizează automat lista cu datele sărbătorilor iar tu știi exact în ce zile s-ar putea ca angajații să nu fie prezenți la servici, în funcție de specificul muncii.
7. Întocmește rapoarte despre anul în curs
Ca să te pregătești mai bine pentru anul viitor, trebuie să analizezi anul ce tocmai a trecut. Este ușor să faci asta cu ajutorul iFlow! Îți dau niște exemple despre cum poți face acest lucru simplu și convenabil.
- Compară planificarea cu prezența reală
Nimic nu scoate în evidență mai bine discrepanțele dintre orele planificate și cele efectuate, decât acest raport. Prin această comparație poți observa dacă vreun angajat nu își respectă norma de lucru pe zi. Mai departe, poți verifica raportul de ore suplimentare și învoiri pentru a întregi procesul de monitorizare.
- Verifică raportul de ore suplimentare și învoiri
Află din acest raport cum își manageriază angajații tăi orele orele suplimentare și învoirile. Se compensează corect, sau există angajați care nu își recuperează orele lipsă? Aflând aceste date, îți poți face un plan despre cum procedezi pe viitor cu acești angajați.
- Verifică raportul cu contractele angajaților
Vrei să știi ce fluctuații de personal au existat anul acesta? Câți angajați noi au venit, câți au plecat, sau din ce motive le-a încetat contractul de muncă? Găsești raportul în iFlow, gata de descărcat și printat.
- Descarcă Organigrama
Ești atât de ocupat încât nu mai ții evidența ierarhiei în companie? Pentru firmele cu angajați numeroși, acest aspect este greu de ținut minte. În iFlow există la îndemână raportul Organigrama, din care îți dai seama mereu de relațiile de subordonare dintre angajații tăi.
*Aplicația iFlow generează diferite tipuri de rapoarte necesare într-o companie. Dacă nu ai cont, creează-ți unul gratuit, acum.
Cu iFlow ai mereu la îndemână datele angajaților, planificarea corectă din punct de vedere legislativ, rămâi mereu informat în legătură cu prezența angajaților la servici și ești pregătit pentru a începe anul nou în forță. Aplicația te ajută să nu rămâi în urmă cu procesele de HR și salvează timp prețios pe care îl poți folosi făcând lucruri mai importante.