Echipa iFlow lucrează constant și intens pentru a dezvolta aplicația să corespundă nevoilor clienților existenți și viitori. Și de data aceasta a reușit să facă performanță, și ne bucurăm să împărtășim noile funcționalități din iFlow 5.1. Principalele schimbări sunt:
Alte modificări utile:
Informații despre contracte în profilele angajaților
Pentru a completa profilul angajaților, de acum în iFlow este posibilă adăugarea datelor suplimentare referitoare la contractele de muncă. Acestea sunt:
- Tipul de contract
Din acest meniu se poate selecta tipul de contract aferent fiecărui angajat. Lista aceasta este actualizată conform Revisalului pentru a păstra corectitudinea informațiilor. De asemenea se pot adăuga alte tipuri de contracte în funcție de specificul companiei, dacă se dorește, sau modifica cele existente.
- Motive încetare contract
Ne dorim să fim la curent cu legislația, iar din acest motiv am adăugat motivele de încetare contract, conform celor din Revisal. Astfel, în momentul când un angajat pleacă din companie, responsabilul de Resurse Umane poate alege un motiv din lista predefinită. Este important ca toate informațiile privind fluxul de personal din companie să se stocheze într-un singur loc, la îndemnâna superiorilor și angajaților deopotrivă.
- Opțiune de suspendare contract
În iFlow 5.1 am adăugat și opțiunea de suspendare contract de muncă. Responsabilii de Resurse Umane cunosc diferența dintre suspendarea și încetarea unui contract și pot alege dintre aceste opțiuni atunci când este cazul. Motivele de suspendare existente în iFlow sunt aceleași din Revisal, acestea fiind corecte și actuale din punct de vedere legal. Dacă situația o cere, se pot adăuga altele noi din doar câteva click-uri.
Pentru mai multe detalii despre contracte angajați, accesează ghidul nostru de utilizare, aici.
Creezi tabele în documentele personalizate
O aplicație versatilă este una care se personalizează ușor, și exact asta ne-am propus pentru iFlow. Pentru a se plia pe specificul și nevoile fiecărei companii, completăm periodic cu funcționalități noi care se pot modifica pentru situații individuale.
De data aceasta am adăugat posibilitatea de a crea un tabel într-un document personalizat. În iFlow se pot realiza propriile modele de adeverințe sau cereri, iar unele dintre ele necesită tabele cu informații, de exemplu adeverința pentru salariu, adeverința CAS, sau cererile speciale pentru concedii medicale.
Pentru toate acestea și altele, este extrem de simplu de alcătuit un tabel în care se trec informațiile necesare. Responsabilii de Resurse Umane au acum mai multă libertate să creeze documente utile în companie și să treacă datele în tabele bine structurate. Prin automatizarea oricărei mici sarcini manuale se economisește timp care poate fi îndreptat spre dezvoltarea altor arii în companie.
Cum se creează tabelele personalizate? Citește totul în acest articol.
Permisie nouă pentru liderii de echipă
Fiecare companie gestionează lucrurile și angajații într-un mod diferit, de aceea ne-am axat pe dezvoltarea aplicației într-un mod benefic pentru toată lumea. Deoarece anumite date personale ar trebui sa fie private, am adăugat o permisie nouă pentru liderii de echipă, și anume aceea de a vedea datele subalternilor lor.
Acum rămâne la latitudinea superiorului dacă oferă acces liderilor de echipă la aceste informații sau ele rămân private. Această modificare se face printr-un singur click iar informațiile se actualizează instant.
Unde se găsesc permisiile liderilor de echipă? Află toate detaliile din ghidul nostru de utilizare.