Web Analytics

iFlow 3.9.1 – Schimburile de lucru asociate echipelor

Aplicația iFlow este într-un proces continuu de dezvoltare. Versiunea 3.9.1 cuprinde noi funcționalități care vor ușura managementul angajaților. Schimburile pot fi acum asociate cu echipe, așadar indiferent de câte puncte de lucru are compania ta, planificarea programului de muncă se face ușor și fără erori. 

Află toate detaliile despre asocierea schimburilor, dar și despre noile funcții de căutare, în rândurile de mai jos.

Schimburile de lucru asociate echipelor

În iFlow poți adăuga schimburile de lucru ale angajaților tăi pentru a crea ușor planificarea. Citește mai multe detalii despre acest lucru aici. Odată cu noul update, schimburile pot fi asociate cu anumite echipe. Acest lucru te ajută deoarece:

  • Dacă ai mai multe echipe, în locații diferite, poți crea același schimb pentru fiecare dintre ele
  • Dacă îți dorești ca liderul să planifice programul, pentru angajații din echipa respectivă, acesta va avea acces doar la schimburile valabile pentru echipa respectivă
  • Dacă admin-ul setează programul pentru toți angajații, îi va fi mult mai ușor deoarece schimburile care se vor afișa vor fi împărțite pe echipe

Odată cu această funcționalitate, scade timpul necesar realizării planificării programului de lucru. 

Funcție de căutare filtrată

În aplicație poți căuta ușor angajați sau echipe folosind funcția de search din bara menului principal. Lupa, care se regăsește la sfârșitul meniului, te ajută să cauți rapid fără să fie nevoie să accesezi alte panouri.

Acum, în momentul în care cauți un anumit departament și acesta este împărțit în mai multe echipe, datorită dimensiunii acestuia sau orice alt motiv, vei putea selecta să vezi toate echipele care încep cu aceeași literă sau același cuvânt.

Alte mici modificări

  • În momentul în care un utilizator alege anumite opțiuni de afișare a programului de lucru (din cadrul filtrelor), acestea vor rămâne salvate pentru el. Chiar dacă utilizatorul se loghează pe alt dispozitiv, aplicația nu se va întoarce la modul predefinit de afișare.
  • Fișierele pe care le încarcă angajații, atunci când adaugă evenimente, nu mai sunt vizibile pentru toți utilizatorii din cont. Acum, doar adminul și liderul echipei au acces la aceste fișiere.
  • Programul de lucru a fost modificat, astfel încât editarea acestuia să fie mai simplă și mai rapidă.

Planificarea și monitorizarea sunt mai ușoare cu iFlow

Ultima versiune iFlow este ușor de folosit și personalizat. Aplicația se poate plia ușor pe necesitățile companiilor din orice domeniu de activitate. Creează-ți un cont gratuit, dacă nu ai făcut-o deja, și testează managementul angajaților cu o aplicație online. Echipa noastră lucrează chiar în acest moment la noi funcționalități pentru utilizatorii săi.

Articole Relevante

Iulia S.
Iulia S.
Sunt o susținătoare a procesului de auto-învățare. Social media mă ajută să descopăr lucruri noi în fiecare zi. Activitatea mea de zi cu zi implică o comunicare eficientă cu persoanele din jurul meu, dar și punerea în practică a unor idei inovative de marketing.

Abonează-te la Newsletter!

Dacă vrei să fii primul care află noutăți.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.