iFlow 4.2 aduce cu sine setări suplimentare pentru Self Service-ul angajaților. Află cum le poți oferi angajaților tăi și mai multă autonomie, dar și care sunt restul schimbărilor din ultima versiune a aplicației, în rândurile de mai jos.
Angajatul își poate edita programul de lucru
Această funcționalitate este perfectă pentru utilizatorii iFlow, care nu au nevoie ca angajații să se ponteze la minut. Pentru aceștia, posibilitatea ca angajatul să își modifice singur programul de lucru este esențială. Noua setare oferă libertate și flexibilitate angajaților pentru a-și adăuga programul de lucru. Responsabilii de salarizare se bucură de rapoarte corecte conform normei de lucru, completate automat.
La sfârșitul lunii, cu o singură privire în panoul Program de lucru, vei observa dacă angajații și-au planificat mai multe sau mai puține ore.
Fiecare angajat își poate aproba cererea de ore suplimentare
Această setare din iFlow, simplifică procesul de comunicare dintre responsabili sau superiori și angajați. Totul se face direct în aplicație, iar după aprobare ele apar în toate rapoartele, inclusiv în profilul angajatului.
Permisiunea ca fiecare angajat să își aprobe cererea de ore suplimentare, vine în ajutorul companiilor care solicită angajaților să lucreze suplimentar. Opțional, angajații pot decide dacă doresc sau nu să efectueze orele suplimentare.
Tot ce trebuie să sții despre noua versiune iFlow
Schimbi contul prin două click-uri
La ce te ajută? În cazul în care faci parte din mai multe companii, acum vei avea toate conturile tale în submeniul profilului tău. Mergi cu mouse-ul pe numele tău și doar alegi contul în care vrei să intri. Astfel, adaugi cereri și te pontezi rapid de pe orice cont.
Fiecare utilizator poate avea setată o limbă diferită
La ce te ajută? În cazul în care nu toți angajații tăi au limba română ca și limbă maternă și se simt mai confortabil să utilizeze aplicația în limba engleză, acum pot face acest lucru chiar dacă adminul are setată limba română.
Buton de „Vezi mai mult” pentru zilele de concediu plătite din profil
La ce te ajută? În cazul în care folosești aplicația iFlow de mai mulți ani, în profilul angajatului exista o listă lungă cu toate concediile din fiecare an. Pentru a face panoul mai practic și pentru a fluidiza toate subcategoriile din profil, acum sunt afișate doar concediile din 2021 și 2020. Restul fiind disponibile doar prin apăsarea butonului „Vezi mai mult”.
Ai acces la toată documentația direct din contul tău iFlow
La ce te ajută? Ghidul de utilizare este acum la îndemâna ta, poți găsi orice informație referitoare la setările aplicației. Poți căuta direct din contul tău folosind funcția de search (lupa) din bara principală. Astfel, vei găsi rapid răspunsul la problema ta.
Alte mici modificări care îți vor face experiența cu iFlow și mai plăcută
- Condica de prezență se modifică în funcție de orele suplimentare sau învoiri
- Cererile de concediu se completează cu toate informațiile necesare înainte de aprobare
- Nu mai apar probleme în preluarea locației, în momentul în care închizi prezențe pentru mai mulți angajați simultan
- Funcția de căutare (lupa din meniul principal) îți permite să găsești angajați după cartela RFID, numărul de marcă sau contractul de muncă
- Rapoartele pe care le poți descarca din panoul Activitate, conțin acum și o coloană pentru echipa din care face parte angajatul
- Raportul Angajați poate conține și o coloană pentru cartela RFID
- Poți adaugă evenimente precum Concediu fără plată și Absență nemotivată din meniul Instrumente
- A fost reparat bugul prin care nu se mai afișa durata în rapoartele descărcate din panoul Activitate
- Au fost reparate toate micile bug-uri din Prezența mea
Înlocuiește toate procesele manuale de HR și management cu iFlow
iFlow e atât de ușor de folosit, încât toată echipa ta poate învăța în mai putin de o lună cum se poate ponta și adăuga cereri în aplicația online. Creează-ți un cont iFlow și testează toate funcționalitățile timp de 30 de zile gratuit.