Web Analytics

Update iFlow 4.8.1

Publicat pe:

Aplicația iFlow este o platformă care ajută la depășirea dificultăților din sfera pontajelor și resurselor umane. Astfel, echipa din spatele iFlow își propune să rămână mereu la zi cu schimbările din acest domeniu, pentru ca toate companiile din industrii variate să poată beneficia de funcționalitățile aplicației. Mai jos ai o listă cu toate noutățile din iFlow 4.8.1.

Import prezență sistem control acces

Să povestim de exemplu despre cazul companiilor în care există un sistem de control acces deja implementat, însă care nu are o structură de raportare atât de complexă și prietenoasă. Chiar dacă iFlow nu are funcția de control acces, informațiile de pe orice sistem deja existent pot fi ușor transferate în aplicație. Sistemul intuitiv din spatele iFlow recunoaște datele de pe fiecare coloană, acestea fiind simplu de organizat, iar responsabilii departamentului de Resurse umane beneficiază astfel de partea de rapoarte și condică de prezență reală digitală.      

În iFlow 4.8.1, acest import este atât de ușor de realizat încât în doar câteva minute poți avea datele încărcate pe platformă. Toate rapoartele din aplicație sunt generate automat cu informații precise, și sunt gata de descărcat pentru a fi trimise către softul de salarizare. Află mai multe detalii despre cum se folosește importul prezenței reale din acest articol. 

În funcție de specificul companiei și categoriile de angajați, administratorul poate alege dacă oferă acces în aplicație sau alege alte moduri de pontare. Din fericire, iFlow 4.8.1 are și alte modalități de înregistrare a prezențelor angajaților, fără să necesite acces pe platformă. Acestea sunt:

  • Pontarea prin link
  • Pontarea prin cod QR

Pontarea prin link

Există firme care prestează servicii în locații diferite pe parcursul unei zile. În aceste cazuri, investirea în dispozitive de pontaj pentru toate punctele de lucru este un efort financiar considerabil și poate nu este cea mai bună soluție, oricum. De aceea iFlow este platforma potrivită, prin simplul fapt că oferă metode de pontaj alternative. 

Această metodă rapidă și simplă de pontare se potrivește angajaților care nu sunt familiarizați cu tehnologia. Astfel, angajatul, liderul de echipă sau persoana responsabilă de pontajul acestor angajați primește un link printr-un email, mesaj, sau orice altă formă de mesagerie. După accesare, este necesar să se introducă codul unic al fiecărui angajat, care poate fi chiar codul de marcă. Pentru a înregistra ieșirea se urmează același procedeu. Toate datele se transmit în timp real spre aplicația iFlow, acestea urmând a fi transformate în rapoarte complete și corecte cu privire la prezența reală.

Pentru a afla cum se folosește pontarea prin link în iFlow 4.8.1, citește articolul acesta

Pontarea prin cod QR   

Asemenea pontării prin link, și această modalitate este la fel de ușoară. Cum funcționează? Simplu, codul QR este generat automat în aplicație, iar superiorul trebuie doar să o printeze. Imaginea codului QR poate fi afișată în fiecare punct de lucru, într-un loc vizibil pentru angajați. Aceștia îl vor scana cu ajutorul telefonului propriu, apoi își scriu codul unic, iar prezența este înregistrată în timp real, la minut. 

Întreg procesul este unul accesibil și ușor de efectuat de oricine, iar superiorul va rămâne informat despre activitatea angajaților, mereu.

Toate datele se transmit în timp real spre aplicația iFlow, acestea urmând a fi transformate în rapoarte complete și corecte cu privire la prezența reală.

Află totul despre pontarea prin cod QR din acest articol.

Suport tehnic pentru clienți prin chat live

Ne dorim să fim mereu aproape de clienții noștri și de aceea avem mai multe canale de comunicare cum ar fi telefon, WhatsApp, și e-mail. Ne-am gândit bine și am readus și chatul live pe platformă, astfel având mai multe opțiuni prin care putem fi contactați. Prin simpla deschidere a platformei, chatul este disponibil să fie accesat, iar cineva va fi mereu disponibil (între orele 8-17, luni-vineri) să răspundă întrebărilor. Prin intermediul chat-ului, vom putea rezolva mici inconveniente venite din partea clienților.

Îmbunătățiri și reparații

  • După fiecare modificare din aplicație, se produce o actualizare automată (refresh).
  • Timpul alocat pauzei automate s-a mărit de la 60 la 180 de minute. Prin această funcționalitate, se poate stabili un interval de timp alocat pauzei care se va scădea automat din numărul de ore lucrate, atunci când sunt depășite. 
  • Șablonul evaluărilor poate fi modificat, pentru a se plia pe specificul fiecărei companii care își dorește să evalueze angajații astfel.
  • Am adăugat funcția de Căutare pe alocarea coloanelor din import. 
  • În eventualitatea în care angajatorul decide să ofere bonuri de masă pe zilele de sărbătoare legală în care se lucrează, iFlow calculează bonurile conform acestei decizii.
  • Mici îmbunătățiri legate de design.
Iulia S.
Iulia S.
Sunt o susținătoare a procesului de auto-învățare. Social media mă ajută să descopăr lucruri noi în fiecare zi. Activitatea mea de zi cu zi implică o comunicare eficientă cu persoanele din jurul meu, dar și punerea în practică a unor idei inovative de marketing.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Modificări importante care vor afecta România din 1 ianuarie 2025

Ordonanța de Urgență cunoscută sub numele de „Ordonanța Trenuleț” va aduce schimbări semnificative începând cu 1 ianuarie 2025, impactând atât angajații din sectorul public...

Update 9.4 – Documente externe și fișiere protejate

O nouă actualizare a aplicației iFlow, care face gestionarea documentelor mai ușoară și mai sigură ca niciodată este aici. Cu noua versiune, angajații și...

Abonează-te la Newsletter!

Dacă vrei să fii primul care află noutăți.