Web Analytics

Update iFlow 4.9.1

Unul dintre beneficiile majore ale unei aplicații de tip Cloud este posibilitatea actualizării acesteia în timp real, fără prea mari bătăi de cap. La iFlow, o echipă de programatori îndemânatici lucrează constant pentru a îmbunătăți platforma, pentru a crește calitatea și complexitatea. Împreună cu echipa de vânzări care are contact direct cu companiile care folosesc iFlow, aceștia filtrează feedback și construiesc realitatea din cele mai arzătoare dorințe ale clienților. Deci, ce noutăți aduce update iFlow 4.9.1?

Citește toate detaliile despre acestea în rândurile următoare.

NOU – raport de activitate pe proiecte și comenzi

Acest raport vine în ajutorul firmelor de curățenie, construcții, producție sau oricare companie care lucrează pe bază de proiecte, sarcini de lucru, sau comenzi. Probabil cel mai atotcuprinzător raport din iFlow 4.9.1, acesta înglobează toate datele relevante despre eficiența angajaților. Împărțiți pe echipe sau pe angajați individuali, managerul oricărei companii poate vedea în timp real cât timp s-a alocat fiecărui proiect în parte. 

Pentru un șef de șantier, este important să știe câte ore s-au alocat unui proiect ca de exemplu fundația, pentru a știi o dată estimativă la care acesta se va finaliza. În funcție de aceste date, responsabilul de lucrare poate transmite mai departe informația către clientul contractor. Rapoartele pot fi de asemenea atașate facturii pentru a justifica orele necesare pentru a fi plătite. Printr-un singur click, raportul se descarcă, fiind gata pentru tipărire.

Să luăm de exemplu o companie de producție. Este necesar pentru manager să afle cât durează finalizarea unui produs. În urma înregistrării prezenței angajaților, acest lucru devine foarte ușor de urmărit. Superiorul responsabil va fi mereu informat despre progresul în timp real al unui anumit proiect sau comenzi, și apoi poate afla timpul estimativ petrecut pe fiecare sarcină în parte. Astfel, acesta știe exact de câți angajați e nevoie să ducă la final un produs, dacă e nevoie să crească numărul acestora, sau dacă timpul ajunge pentru a finaliza comanda. În curând, în iFlow se va putea vedea în timp real progresul, în procente, al unei anumite lucrări sau comenzi, în funcție de timpul impus acesteia.

Pentru un raport complet și complex, toate datele din aplicație pot fi afișate, prin simpla bifare a opțiunilor necesare, direct din interfața aplicației. Nu mai trebuie să pierzi timp valoros adunând date, acestea sunt generate automat în funcție de activitatea din iFlow. 

Citește mai multe detalii despre cum se utilizează raportul Activități, din acest articol.

Calcularea automată a zilelor de concediu în momentul încetării sau suspendării unui contract de muncă

Pentru un responsabil de Resurse Umane, timpul este foarte prețios. Acest domeniu este atât de vast încât toate îndatoririle necesită mai mult timp decât există într-o zi de lucru. Din acest motiv iFlow 4.9.1 vine în întâmpinarea sarcinilor consumatoare de timp și le automatizează, astfel ca totul să decurgă rapid și ușor. O simplă sarcină cum este calcularea concediului rămas unui angajat până la data expirării contractului, este obositoare, mai ales în companiile cu fluctuații constante de personal. 

În iFlow, toate datele referitoare la concediul efectuat și cel disponibil se calculează automat în funcție de activitatea angajatului în aplicație. Fiecare companie are un număr prestabilit de zile de concediu de odihnă disponibile, care nu trebuie să fie mai mic de 20. iFlow 4.9.1 împarte automat zilele pe luni, astfel că atunci când se adaugă o dată de încetare a unui contract de muncă, vei fi înștiințat exact câte zile îi rămân angajatului până la plecare.

În eventualitatea reîntoarcerii pe aceeași poziție în cadrul companiei, ca de exemplu părintele care rămâne în concediu maternal/paternal, la revenire, aplicația va recalcula câte zile vor fi disponibile din data aferentă. La fel și atunci când se prelungește contractul pe perioada determinată, zilele de concediu se calculează și actualizează automat, corect și precis. 

În iFlow 4.9.1 ai toate datele angajaților tăi la îndemână, nu este necesar să cauți prin cereri de concediu și documente scrise de mână. Acestea sunt susceptibile la erori sau riscă să fie pierdute. Cu iFlow acest lucru nu se întâmplă, deoarece toate datele sunt păstrate în siguranță pe Cloud, fiind gata de accesat de pe orice dispozitiv, și din orice loc.

Află cum funcționează recalcularea automată a zilelor de concediu la inactivare/activare utilizator, din acest articol.

Simplificarea adăugării utilizatorilor noi în iFlow 4.9.1

Pentru o utilizare cât mai plăcută și ușoară, am adăugat câmpuri noi la funcționalitatea de adăugare a angajaților noi. De acum, datele pe care le poți scrie la înregistrarea unui nou angajat în iFlow vor fi mai complete, pentru a evita adăugirile ulterioare. Pe lângă nume, echipa din care va face parte și adresa de e-mail, ai posibilitatea să scrii din ce categorie de utilizator face parte, membru de echipă sau administrator, intervalul de angajare (data de început și de încetare a contractului), și norma de lucru a acestuia.

De asemenea, în funcție de data angajării, aplicația calculează automat câte zile de concediu i se cuvin până la finalul anului, sau dacă are contract pe perioadă scurtă, până la încetarea acestuia. Să nu uităm de opțiunea de adăugare a programului de lucru până la finalul anului, care permite selectarea dintre schimburile deja existente în aplicație. 

Toate aceste opțiuni au scopul de a facilita adăugarea utilizatorilor noi în aplicație, fără prea mari bătăi de cap.

Completarea automată a adeverinței CAS

Un fapt binecunoscut la aplicația iFlow este că aceasta permite adăugarea concediilor de toate tipurile, atât de către angajați, responsabili HR, sau lideri. Deoarece la completarea unei cereri de concediu medical există posibilitatea de adăugare a seriei și numărul certificatului de concediu plus codul de diagnostic, este foarte ușor să se genereze adeverințe CAS.

iflow 4.9.1

Există multe companii care au partea de HR și salarizare externalizate și din acest motiv nu au acces la date rapid, astfel că iFlow vine cu soluția potrivită pentru aceste cazuri. Prin câteva click-uri, adeverința CAS este gata de descărcat și imprimat, și include datele angajatului, plus codul de indemnizație, seria și numărul certificatului de concediu medical, și numărul de zile de concediu din ultimele 12/24 luni, calculate automat. Fiind accesibilă și prietenoasă, iFlow permite generarea adeverinței de orice angajat cu acces pe platformă, sau de responsabilul de Resurse Umane.  

Evaluările angajaților cu date complete

Evaluările sunt foarte importante în cadrul unei companii, în vederea acordării de prime și bonusuri în funcție de performanță, sau pentru a afla gradul de mulțumire al angajaților. Desigur, evaluările sunt de multe feluri, iar în iFlow se găsesc atât câteva șabloane standard, cât și posibilitatea de a concepe unele noi, de la 0.  

Noutatea în cadrul evaluărilor este că atunci când un administrator verifică evaluările completate de către salariați, în primele rânduri sunt afișate datele angajatului care a completat evaluarea. Aceste informații sunt valoroase pentru a păstra evidența datelor ultimelor evaluări, și astfel poate face o comparație clară între ultima evaluare și cea curentă. Totodată, aici apare și departamentul din care angajatul face parte, funcția ocupată, și data angajării.

Iar pentru un aspect mai estetic, acum există opțiunea de a adăuga subtitluri printre rândurile evaluărilor, astfel separând fiecare set de întrebări. Modulul de evaluare este încă în varianta Beta, astfel că echipa de programatori lucrează la dezvoltarea unui raport detaliat pentru acesta. Când va fi actualizat, superiorul va putea să genereze rapoarte care îi vor oferi o imagine de ansamblu asupra performanței angajaților, și să verifice KPI-ul simplu și rapid în iFlow.

Selectarea unui înlocuitor angajatului lipsă pe cererile de concediu

De acum, când un angajat face o cerere de concediu plătit, poate alege să aibă un înlocuitor desemnat, sau nu. Deoarece unele sarcini pot fi îndeplinite doar de anumiți oameni, nu este obligatoriu să se selecteze un înlocuitor pentru zilele în care cineva lipsește. O altă noutate este că persoana suplinitoare va fi notificată pe e-mail despre faptul că trebuie să își înlocuiască colegul în data aleasă de acesta.


Platforma iFlow este într-o continuă dezvoltare, astfel că așteptăm mereu feedback despre noile funcționalități, cât și despre cele existente. Sperăm că tot ce aducem în plus să fie de folos, iar pentru întrebări, sugestii sau dificultăți în folosirea aplicației, vă rugăm să ne contactați pe [email protected] sau la numărul de telefon 0770 834 061 (Suport tehnic).

Articole Relevante

Iulia S.
Iulia S.
Sunt o susținătoare a procesului de auto-învățare. Social media mă ajută să descopăr lucruri noi în fiecare zi. Activitatea mea de zi cu zi implică o comunicare eficientă cu persoanele din jurul meu, dar și punerea în practică a unor idei inovative de marketing.

Abonează-te la Newsletter!

Dacă vrei să fii primul care află noutăți.

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.