Web Analytics

Update 4.7 – Organigrama

Publicat pe:

În cadrul unei companii schema organizatorică e menită să ilustreze relațiile dintre angajații acesteia. Aceste rapoarte pot fi de la administratori la angajați, manager la asistent, directori de la diferite departamente, și altele. Pentru o organizație în creștere, organigrama este un sistem structural în continuă schimbare care reflectă modul de organizare al companiei.

Având în vedere multitudinea de tipuri de companii existente, organigrama iFlow este special concepută pentru a se conforma cât mai corect structurii oricărei firme. Ierarhia este un subiect important, astfel că în orice moment ai acces rapid la informații despre rolul fiecărui angajat și responsabilitățile sale, cui îi este subordonat sau pe cine coordonează.

Folosește organigrama după cum ai nevoie:

  • Afișeaz-o pe site-ul companiei
  • Pentru a avea o imagine de ansamblu a departamentelor și liderilor de echipă
  • Pentru a fi la curent cu orice schimbare ierarhică

Te încurajez să accesezi ghidul nostru de utilizare pentru mai multe detalii.

Citește despre celelalte noutăți și surprize aduse de update-ul 4.7!

Iulia S.
Iulia S.
Sunt o susținătoare a procesului de auto-învățare. Social media mă ajută să descopăr lucruri noi în fiecare zi. Activitatea mea de zi cu zi implică o comunicare eficientă cu persoanele din jurul meu, dar și punerea în practică a unor idei inovative de marketing.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Cum să aduci spiritul sărbătorilor de iarnă în aplicația iFlow

Finalul anului este un moment de reflecție și de planificare pentru viitor. Este perioada în care analizăm realizările din anul curent și ne stabilim...

Cum iFlow simplifică procedura de evaluare a angajaților​

Procedura de evaluare a angajaților poate părea complexă și consumatoare de timp, dar modulul de evaluare iFlow transformă totul într-o acțiune simplă, rapidă și...

Abonează-te la Newsletter!

Dacă vrei să fii primul care află noutăți.