Update 4.7 – Organigrama

În cadrul unei companii schema organizatorică e menită să ilustreze relațiile dintre angajații acesteia. Aceste rapoarte pot fi de la administratori la angajați, manager la asistent, directori de la diferite departamente, și altele. Pentru o organizație în creștere, organigrama este un sistem structural în continuă schimbare care reflectă modul de organizare al companiei.

Având în vedere multitudinea de tipuri de companii existente, organigrama iFlow este special concepută pentru a se conforma cât mai corect structurii oricărei firme. Ierarhia este un subiect important, astfel că în orice moment ai acces rapid la informații despre rolul fiecărui angajat și responsabilitățile sale, cui îi este subordonat sau pe cine coordonează.

Folosește organigrama după cum ai nevoie:

  • Afișeaz-o pe site-ul companiei
  • Pentru a avea o imagine de ansamblu a departamentelor și liderilor de echipă
  • Pentru a fi la curent cu orice schimbare ierarhică

Te încurajez să accesezi ghidul nostru de utilizare pentru mai multe detalii.

Citește despre celelalte noutăți și surprize aduse de update-ul 4.7!