Web Analytics

Oferă acces contabililor sau personalului de la salarizare în aplicația iFlow. Descarcă documentele din iFlow în format Word sau Excel – iFlow 2.5 Update

Publicat pe:
Îmbunătățirile din aplicația de pontaj iFlow sunt tot mai frecvente pentru a te ajuta la procesul de pontaj al angajaților și la organizarea forței de muncă din compania ta. În rândurile de mai jos îți voi prezenta ce este nou în iFlow 2.5 și cum poți folosi modificările în beneficiul tău. 

Departamentul de contabilitate și salarizare are acces oricând în aplicație și pot descărca documente și rapoarte

În iFlow 2.5 am adăugat opțiunea de Ghost User, cum ne place nouă să o numim, probabil te întrebi ce reprezintă această opțiune. Ghost User a plecat de la ideea de a oferi acces contabililor în aplicație, fără a face parte din angajați și fără a fi reprezentați în foile de pontaj.  Același lucru este valabil și pentru administratorii de companii care în unele cazuri, nu sunt angajați ai companiei.  Pe profilul fiecărui angajat, la finalul paginii de setări, vei găsi două tipuri de permisii: permisii rapoarte și permisii evenimente.  Permisii Rapoarte – cuprinde două opțiuni dintre care poți alege fie una, fie ambele sau nici una. “Poate vedea tot”– prin această opțiune, dacă este bifată, angajatul va avea acces la toate rapoartele. Le va putea vizualiza și descărca, oricând. “Exclude din rapoarte” – selectează această opțiune dacă nu dorești ca angajatul să fie prezent în rapoartele din aplicație. Permisii Rapoarte iFlow Permisii Evenimente“Poate edita tot”, dacă selectezi această opțiune, angajatul va putea edita evenimentele tuturor angajaților din contul iFlow. Permisii evenimente iFlow Atenție: Pentru ca aceste opțiuni să funcționeze, este necesar ca angajatul sau utilizatorul căruia dorești să oferi acces, să fie membru de echipă. În cazul administratorilor și liderilor de echipă, permisiile acestora deja le oferă acces în toate zonele aplicației. 

Cererile și adeverințele angajaților în format docx. – Microsoft Word. Rapoarte în format Microsoft Excel

Dorești să păstrezi evidența fizică a cererilor de concediu, adeverințelor sau altor documente pentru personal? Am creat varianta de a putea descărca toate aceste acte în format docx – Word. Accesează documentul dorit din panoul Activitate sau de pe profilul angajatului și click pe butonul “Descarcă Word. Docx”. Adeverinta iFlow format docx word. În iFlow 2.5 rapoartele pot fi descărcate în format Excel, pentru că știm că este cel mai uzual format din contabilitate-salarizare. Ai la dispoziție raportul Tichetelor de masă, completat și calculat automat, gata de tipărit sau descărcat în Excel. Poți descărca orice raport HR din iFlow, în format Excel.  Rapoarte iFlow format Excel

Filtru pentru angajați în Panoul Activitate

Pentru a-ți oferi acces rapid la informațiile dorite, am adăugat un nou sistem de filtrare. În Panoul Activitate, toți angajații pot folosi sistemul de filtrare în funcție de numele angajatului. Dacă dorești să afli ce evenimente a avut angajatul Popescu de exemplu, pe ultimele 30 de zile sau pe un interval de timp ales de tine, poți folosi ambele filtre. 

Scrie-ne părerea ta!

Majoritatea îmbunătățirilor aduse în aplicația de pontaj iFlow provin din sugestiile primite de la utilizatorii aplicației. Așadar, așteptăm părerea ta, despre lucrurile pe care le-am putea îmbunătăți în aplicație pentru tine. Lasă-ne un comentariu mai jos despre cum te-a ajutat aplicația iFlow și cum ai economisit timp pentru lucrurile importante, datorită ei.
Echipa editorială iFlow
Echipa editorială iFlow
Echipa noastră îți aduce informații de ultimă oră despre tendințele și inovațiile în domeniul resurselor umane, ajutându-te să fii mereu la pas cu evoluțiile din industrie.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Update 9.4 – Documente externe și fișiere protejate

O nouă actualizare a aplicației iFlow, care face gestionarea documentelor mai ușoară și mai sigură ca niciodată este aici. Cu noua versiune, angajații și...

Angajarea persoanelor cu dizabilități: Noi obligații pentru angajatori

Începând cu 1 ianuarie 2025, legislația românească privind angajarea persoanelor cu dizabilități va suferi modificări importante. Conform Ordonanței de Urgență nr. 127/2024, angajatorii care...

Abonează-te la Newsletter!

Dacă vrei să fii primul care află noutăți.