Web Analytics

iFlow 3.1 – Luna Decembrie aduce multe surprize și cadouri din partea aplicației de pontaj & HR

Publicat pe:

Am avut parte de o lună productivă și eficientă, am finisat aplicația iFlow până la cele mai mici detalii. O dată la câteva luni, dedicăm câteva săptămâni pentru “finisarea” produsului nostru, îmbunătățim funcționalitățile existente și reparăm micile “bug-uri”. Pentru tine asta înseamnă o mulțime de schimbări mici, într-un interval de timp foarte scurt, dar și o experiență mai bună în aplicația iFlow. 

De această dată, putem spune că am făcut multe schimbări, unele chiar majore. Citește rândurile de mai jos pentru a afla care sunt cele mai importante modificări.

Editarea programului de lucru în timp real

Te-ai săturat să apeși butonul “Editează” și butonul “Salvează” în timp ce faci planificarea programului de lucru? De acum nu mai este nevoie! Programul de lucru se actualizează în timp real, pe măsură ce faci modificările. Nu mai trebuie să salvezi pentru a trece de la o lună la alta. 

Beneficii:

  • Salvările automate sunt efectuate strict pe ce s-a modificat. Datorită acestei funcționalități, mai mulți utilizatori pot edita simultan programul de lucru, pe același cont. Toate modificările vor fi salvate individual. 
  • Poți trece rapid de la o lună la alta, în felul acesta verifici, copiezi sau ștergi ușor planificările din programul de lucru. 

Evenimentele angajaților adăugate în programul de lucru

Ne-am gândit să eficientizăm toată planificarea timpului de muncă pentru angajați și pentru a realiza acest lucru a fost necesar să unim panoul “General” cu panoul “Program de lucru”. De acum, îți va fi mai ușor să planifici concediile, delegațiile și orele suplimentare, deoarece poți face acest lucru din panoul “Program de lucru”, unde ai acces și la orele de muncă pentru fiecare angajat. 

Beneficii:

  • Toate informațiile sunt vizibile într-un singur loc
  • Planifici eficient evenimentele angajaților când ai acces și la programul de lucru al acestora
  • Planificarea, vizualizarea și verificarea orelor muncite de către angajați este mult mai ușor de făcut.

Buton de căutare în iFlow

Am adăugat un buton de căutare în aplicație care îți va fi de folos pentru a ajunge la informațiile necesare în cel mai scurt timp. Poți căuta angajații sau echipele rapid și ușor prin introducerea inițialelor din numele acestora. De asemenea, poți căuta evenimentele angajaților în funcție de motivele adăugate. 

Beneficii:

  • Găsești rapid și ușor un angajat sau o echipă chiar și atunci când ai un număr mare de utilizatori adăugați în aplicație
  • Poți verifica rapid câte ore suplimentare sunt alocate unui proiect. La adăugarea orelor suplimentare, angajații tăi pot folosi câmpul de “motive” pentru a adăuga numele proiectului la care se lucrează. De exemplu, considerăm un proiect al departamentului de marketing, aceștia lucrează la o nouă campanie de promovare pentru care este nevoie de ore suplimentare. Se adaugă orele suplimentare, iar la motiv vor completa “#Campanie promovare Decembrie”. Prin funcția de căutare găseștii rapid care sunt oamenii care au efectuat ore suplimentare pentru acest proiect. 

Selecție multiplă pe panoul General și Activitate

Pentru companiile cu un număr mare de angajați managementul angajaților și a timpului acestora de muncă poate fi destul de dificil. În iFlow, aceste lucruri se fac foarte ușor, indiferent de dimensiunile companiei. În noua versiune a aplicației de pontaj, îți oferim posibilitatea de a face selecții multiple atât pe panoul ”General”, cât și pe panoul “Activitate”.

Beneficii:

  • Adaugi evenimente simultan pentru mai mulți angajați. De exemplu, selectezi angajații cărora dorești să le aloci ore suplimentare, apoi setezi intervalul de timp și salvezi. Reduci timpii de lucru prin eliminarea proceselor de muncă repetitive. 
  • Poți aproba, respinge sau șterge mai multe evenimente deodată pe panoul “Activitate”. Selectezi evenimentele și le aprobi cu un singur click, rapid și ușor.

Arhiva modificărilor efectuate în iFlow

Este important, în primul rând pentru toți administratorii dar și pentru toți angajații, să știe cine și ce modificări a făcut în aplicația de pontaj & HR iFlow. Din acest motiv, am adăugat o arhivă care cuprinde informații referitoare la modificările din aplicație și de către cine au fost efectuate. 

Această arhivă este disponibilă în cazul adăugării, editării sau ștergerii concediilor și a datelor despre angajați. Citește mai multe despre această funcționalitate în documentația iFlow. 

Beneficii:

  • În cazul introducerii sau editării unor date în mod eronat, știi cine a făcut acele modificări
  • În cazul unor erori, poți vizualiza ușor care a fost starea inițială a informației schimbate

Import angajați din Revisal

iFlow a fost integrată cu aplicația Revisal, astfel încât să poți importa cu un singur click angajații și datele acestora din Revisal în aplicație. Citește mai multe despre cum poți face acest lucru din documentația iFlow. 

Beneficii:

  • Configurezi contul iFlow rapid și ușor
  • Păstrezi toate informațiile din iFlow actualizate

Actualizarea zilelor de concediu pentru anul 2020

Actualizează numărul zilelor de concediu al angajaților tăi pentru anul 2020 printr-un singur click. Pentru a face acest lucru, accesează Setări -> Companie -> Instrumente, completează numărul de zile pe care dorești să le aloci tuturor angajaților. 

Beneficii:

  • Aloci în mai puțin de 2 minute zilele de concediu pentru anul 2020 tuturor angajaților
  • Păstrezi o evidență clară a zilelor de concediu de odihnă datorită separării acestora pe ani

De vorbă cu echipa iFlow

Ne dorim să fim aproape de toți clienții noștri, să le oferim ajutorul de care au nevoie, atât pe partea de utilizare a aplicației iFlow, cât și pe partea legislativă. Din acest motiv, în iFlow 3.1 o să observi o căsuță de chat, chiar în aplicație. Îți va fi la îndemână să ne pui întrebări sau chiar să ne scrii sugestii, ori de câte ori ai nevoie. 

Beneficii:

  • Primești rapid răspuns la întrebări 
  • Primești ajutorul de care ai nevoie imediat
  • Îți spui părerea și oferi sugestii despre funcționalități care îți dorești să fie implementate

Schimbări de interfață

Pentru o experiență cât mai plăcută în aplicația iFlow am făcut mici schimbări în interfața aplicației și am schimbat unele elemente vizuale. La fiecare update suntem foarte atenți la acest aspect, deși adăugăm tot mai multe funcționalități, muncim de două ori mai mult să păstrăm interfața aplicației curată și intuitivă. 

Pe panoul general am decis să afișăm doar informațiile necesare, am scos mesajul de “așteaptă aprobare” pentru evenimente. Dacă angajații tăi au permisiunea de a se vedea între ei, am adăugat o funcționalitate utilă, poți ascunde motivele evenimentelor pentru ca angajații să nu vadă între ei aceste informații confidențiale. 

Panoul de angajați a fost îmbunătățit vizual și este mult mai accesibil. Poți face selecții multiple pe angajați, poți filtra în funcție de numele angajatului sau în funcție de echipa din care face parte. 

Beneficii:

  • Experiență pozitivă în utilizarea aplicației iFlow
  • Vizibilitate mai bună pentru informațiile înregistrate în iFlow
  • Aplicația este intuitivă și simplu de folosit

Continuăm…

Am muncit foarte mult la acest update și suntem convinși că a meritat. Pregătim și alte surprize pentru tine. În curând vom face o schimbare majoră a website-ului iFlow. De asemenea, avem și câteva parteneriate și colaborări/integrări în lucru pentru a vă putea oferi soluții complete și de calitate. Îți mulțumim ție și fiecărui client iFlow pentru încredere și pentru motivația oferită de a continua acest proiect minunat. 

Echipa editorială iFlow
Echipa editorială iFlow
Echipa noastră îți aduce informații de ultimă oră despre tendințele și inovațiile în domeniul resurselor umane, ajutându-te să fii mereu la pas cu evoluțiile din industrie.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Update 9.4 – Documente externe și fișiere protejate

O nouă actualizare a aplicației iFlow, care face gestionarea documentelor mai ușoară și mai sigură ca niciodată este aici. Cu noua versiune, angajații și...

Angajarea persoanelor cu dizabilități: Noi obligații pentru angajatori

Începând cu 1 ianuarie 2025, legislația românească privind angajarea persoanelor cu dizabilități va suferi modificări importante. Conform Ordonanței de Urgență nr. 127/2024, angajatorii care...

Abonează-te la Newsletter!

Dacă vrei să fii primul care află noutăți.