O caracteristică mult așteptată de utilizatorii iFlow a devenit acum disponibilă în aplicație: notițele personalizate pe intervalele de prezență. Noua funcționalitate permite angajaților să lase observații relevante de fiecare dată când își înregistrează prezența în aplicație.
Acest instrument facilitează identificarea rapidă a motivelor întârzierilor sau a orelor suplimentare lucrate. Mai mult, notițele se dovedesc a fi extrem de valoroase pentru angajații implicați în proiecte, oferindu-le posibilitatea de a evidenția activitățile desfășurate în cadrul zilei, precum numărul de piese realizate sau eventualele obstacole întâmpinate în procesul de producție.
În plus, companiile care interacționează direct cu clienții, cum ar fi birourile de contabilitate sau firmele de IT, pot folosi notițele pentru a evidenția progresul lucrărilor la comenzile primite sau numărul total de proiecte finalizate.
Transfer între rapoarte împreună cu filtrele setate
Continuăm cu noutățile destinate utilizatorilor modulului de proiecte iPM. Cu iFlow 8.3, verificarea prezenței angajaților este și mai ușoară ca niciodată.
Presupunem că tu examinezi constant activitatea pe proiecte, utilizând raportul de activități pentru a analiza fiecare proiect în parte și pe intervale de timp personalizate. Acum, poți transfera datele direct din Raportul de Activități către Raportul de Prezență reală cu filtrele inițial setate. Cu un singur click, te poți muta la un alt raport, automat filtrat conform cerințelor tale. Poți opta să vezi raportul pe baza proiectelor executate, pe intervale de timp personalizate, pe anumiți angajații selectați sau chiar pe întreaga echipă.
Acest proces simplificat de verificare a prezenței te ajută să tragi concluzii rapide pentru fiecare activitate în parte, fără a fi nevoie să setezi repetitiv filtrele necesare pentru o eficiență sporită în muncă.
Permisii de vizualizare rapoarte pentru angajați
Dacă în compania ta există rapoarte la care îți dorești ca toți angajații să aibă acces, poți activa această permisie din setările aplicației. Tot ce trebuie să faci este să bifezi raportul care urmează să fie disponibil pentru întreaga companie, evitând astfel necesitatea de a accesa profilurile fiecărui angajat separat. Spre exemplu, salariatul poate primi acces pe raportul de concediu medical pentru a avea o evidență rapidă asupra zilelor lipsite din cauza problemelor de sănătate.
Extinderea listei de placeholdere pentru documentele companiei
Pentru a-ți ușura și mai mult procesul de generare și completare automată a documentelor din companie, am extins lista de placeholdere disponibile în aplicație. Acum ai la dispoziție placeholdere pentru toate tipurile de concedii plătite din companie, cum ar fi donarea de sânge, concediul pentru zilele de naștere și multe altele.
De asemenea, poți include în documentele generate notițele personalizate create în profilurile angajaților. Prin această varietate de placeholdere, reducem și mai mult munca manuală necesară în gestionarea documentelor pentru întreaga companie. Pentru a accesa înteaga listă de placeholdere iFlow, click aici.
Printre alte funcționalități utile disponibile odată cu noua actualizare se numără:
- Modalitate de calcul actualizată a tichetelor de masă pentru companiile cu program de lucru pe schimburi și ture. Trimite un e-mail la [email protected] și te vom ajuta cu noile setări aferente calcului tichetelor de masă.
- Afișarea perioadei de suspendare a contractului de muncă în raportul de pontaj.
- Sporirea securității prin noua regulă de formare a parolei iFlow – aceasta trebuie să conțină obligatoriu cel puțin o literă mare, o literă mică și o cifră.
- Posibilitatea de a alege locația de pontaj din aplicația One Button iFlow.
- Gruparea rapoartelor pentru condicile de prezență și posibilitatea de a trece rapid între ele.
Profită de aceste instrumente pentru a lua decizii mai rapide și pentru a oferi o experiență de lucru mai fluidă angajaților tăi. Intră acum în contul tău și explorează toate beneficiile iFlow 8.3! Dacă ai întrebări sau sugestii suplimentare, nu ezita să ne contactezi!