Web Analytics

Update 7.0 – Instrumente noi pentru un Management simplificat

Salut! Ești pregătit să descoperi cele mai noi schimbări aduse de aplicația iFlow? Versiunea 7.0 tocmai a fost lansată, iar update-ul vine cu o multitudine de funcționalități inovatoare, menite să îți ușureze și mai mult procesul de gestionare angajați.

Urmărește prezentarea video a noilor instrumente pentru a vedea fiecare funcționalitate în acțiune.

Colaboratori proiecte – Personalizează echipa ta de proiect!

Imaginează-ți că gestionezi un proiect unde doar liderii de echipă trebuie să aibă acces. Acum, cu funcția de colaboratori proiecte, ai posibilitatea de a seta vizibilitatea acestuia ca fiind „privat”, permițând doar membrilor aleși să îl vizualizeze și să puncteze orele lucrate. Confidențialitate și eficiență. Nimeni în afara echipei necesare nu va fi distras de informații irelevante. Vezi pașii de activare aici.

One Button Check-In/Out

Angajații tăi întâmpină dificultăți în utilizarea dispozitivelor de pontaj? Acum, ei vor putea să intre și să iasă din tura de lucru printr-un singur click, văzând imediat câte ore a lucrat în ziua respectivă. Crește productivitatea și eficiența cu versiunea simplificată și interfața intuitivă a aplicației iFlow!

*Aplicația simplificată poate fi activată din profilul fiecărui angajat, secțiunea Setări – Tip aplicație mobilă – Aplicație simplă

Panou control documente la nivel de companie

Toate protocoalele, regulamentele interne sau orice alte documente generale pot fi accesate acum cu ușurință. Afli rapid ce documente au fost alocate pentru profilul fiecărui angajat și statusul semnăturilor de pe acestea. De exemplu, dacă Andrei, un nou angajat, are nevoie de manualul de onboarding, îl va putea găsi rapid în această secțiune. Informația centralizată îmbunătățește fluxul de lucru și reduce timpul pierdut în căutarea documentelor. Încarci documente în masă, setezi remindere, trimiți la semnat pentru toți angajații sau arhivezi documente generale, acum toate aceste activități le poți face într-un singur loc și pentru toată compania. Consultă ghidul de utilizare pentru a folosi documentele la potențialul maxim.

Comentarii pe Evenimente – Context clar și comunicare eficientă!

Îmbunătățești comunicarea între departamente cu comentariile pe evenimentele din iFlow. Orice informație importantă aferentă unui eveniment nou adăugat poate fi transmisă prin intermediul comentariilor. Eviți situațiile când un mesaj nu a fost citit la timp sau nu a fost livrat destinatarului din cauza problemelor de conexiune.

Află pașii de activare a evenimentului din ghidul de utilizare iFlow.

Schimb de Ture între angajați

Pentru orice situații neprevăzute în compania ta, am conceput posibilitatea de a face schimb de ture între angajați. Cineva și-a luat un concediu neplanificat, fie a apărut o situație de urgență și angajatul nu poate veni la lucru? Cu un simplu click pe butonul de schimb de ture, te vei asigura că în acea zi angajatul va fi înlocuit iar în companie nu va fi deficit de personal

Spre exemplu: Lili și-a programat o vizită la dentist pentru ora 11, însă aceasta coincide cu intervalul ei de lucru, care este între 8 și 16. Cu toate acestea, ea a găsit o soluție în colaborare cu colega sa Carla, care are program de lucru în tura de seară, între orele 16 și 24. Astfel, cu ajutorul evenimentului de “Schimb de ture”, Lili va putea munci în tura de seară iar Carla o va înlocui pentru tura ei de dimineață. Această abordare asigură că niciunul dintre colegi nu acumulează ore de lucru pe minus, iar activitatea locului de muncă nu suferă din lipsa de personal.

Totaluri pentru coloanele personalizate

Coloanele personalizate din aplicație reprezintă unul dintre instrumentele de bază folosite de utilizatorii iFlow. Datorită gradului lor de adaptabilitate, toate detaliile referitoare la programele de lucru și orele lucrate ale angajaților pot fi organizate în tabele simple și conțin doar informațiile esențiale. Cu scopul de a îmbunătăți și mai mult experiența clienților noștri, am implementat un nou instrument și anume, posibilitatea de a seta coloane cu totaluri pentru câmpurile personalizate. Adio calcule manuale sau informații omise. Ai nevoie doar de iFlow!

Integrare cu furnizorul de Tichete de masă Sodexo

Dacă compania ta folosește cardurile de tichete de masă de la Sodexo atunci avem vești bune pentru tine! Aplicația iFlow a fost integrată cu Sodexo.
Ce beneficii îți aduce această integrare? Cu un singur click vei putea trimite informații referitoare la numărul de tichete de masa cuvenite fiecărui angajat și vei plasa comanda instant în aplicația Sodexo. Efort minim cu acuratețe maximă. Încearcă acum!

De asemenea, acest update vine cu un șir de îmbunătățiri pentru instrumentele existente, cum ar fi:

  • Live Edit Proiecte: Editare directă și rapidă a detaliilor proiectelor precum responsabil, colaboratori sau termeni limită
  • Permisii de Vizualizare Proiecte: Acces selectiv pentru angajați la proiecte relevante, sporind eficiența și securitatea
  • Setări Proiecte la Pontare: Posibilitatea de a seta proiecte obligatorii la pontare, asigurând o evidență exactă a progresului acestora
  • Îmbunătățiri Raport Concedii: Adăugarea unei coloane cu zilele de concediu planificate în viitor, oferind o imagine de ansamblu mai clară
  • Rotunjiri în Rapoarte: Opțiune de rotunjire pentru orele de intrare/ieșire din banca de ore
  • Setări Permis de Ședere: Adăugare câmpuri pentru permisul de ședere temporară, simplificând procesele pentru angajații străini
  • Mai Mult Control pentru Liderii HR: Instrumente extinse care permit reconfigurarea echipei și modificarea permisiilor

Așadar, te invit să explorezi pe deplin iFlow 7.0 și să beneficiezi de avantajele pe care le aduce în gestionarea resurselor umane.