iFlow 2.9 este cel mai așteptat update de către majoritatea utilizatorilor iFlow. Printre noile funcționalități adăugate în aplicație se numără și: pontajul pe baza prezenței reale(cartele RFID, telefon, tabletă, laptop sau PC), documente personalizate(cereri și adeverințe), ore suplimentare calculate automat. Descoperă din rândurile de mai jos ce este nou în aplicație.
Pontaj pe baza prezenței reale: cu cartele RFID sau cu înregistrare de pe telefon/tabletă/PC
Încă de la lansarea aplicației iFlow mulți utilizatori au cerut integrarea aplicației cu cartele de acces/pontaj RFID. Acum, la un an de când aplicația este pe piață, vă oferim acest lucru.
Ne-am dorit să dezvoltăm o aplicație de pontaj și HR completă, finisată, înainte de a o integra cu dispozitive de pontaj. De ce? Răspunsul este simplu: pentru ca pontajul pe bază de cartele sau amprentă, să fie corect este necesar ca aplicația care înregistrează toate aceste ore de sosire/plecare și pauze să funcționeze complet automatizat.
Așadar, dacă dorești să folosești pontajul real – pe bază de cartele RFID, noi îți putem oferi dispozitivele necesare, integrate cu aplicația iFlow. Pentru a primi oferta noastra, ne poti scrie un e-mail pe [email protected]. Pontajul real se mai poate realiza și prin înregistrarea orei de intrare/ieșire de către angajați, de pe telefonul acestora, de pe o tabletă, laptop sau PC. În cazul pontajului de pe telefon, aplicația preia inclusiv locația de unde se înregistrează intrarea/ieșirea.
În iFlow 2.9 ai la dispoziție 3 variante de reprezentare a foii de pontaj:
- Pontaj pe baza prezenței reale – această modalitate îți va calcula automat în foaia de pontaj orele și minutele înregistrate de pontarea reală, zilnic.
Beneficii: Plătești angajații strict pentru numărul de ore muncite.
- Pontaj pe baza planificării programului de lucru. Planificarea programului de lucru este necesară tuturor companiilor. Administratorii ar trebui să fie informați despre ce program de lucru vor avea angajații în fiecare lună. Pontajul se poate face pe baza acestei planificari.
Beneficii: Această opțiune este utilă pentru companiile care au un program standard pentru toți angajații, lună de lună și care nu au nevoie de pontajul la minut al angajaților.
- Pontaj pe baza schimburilor predefinite. Acest tip de pontaj este de fapt o planificare a schimburilor de muncă predefinite de către tine în aplicație. Foaia de pontaj va fi completată cu simbolul fiecărui schimb de lucru pe care l-ai creat. În iFlow 2.9 este disponibilă și legenda acestor schimburi care explică ce reprezintă fiecare simbol.
Beneficii: Această foaie de pontaj reprezintă planificarea programului de lucru pentru angajați. Se poate printa și afișa pentru angajații care nu au acces în aplicație. În felul acesta, toți angajații sunt informați cu privire la programul lor de lucru.
Cum poți verifica prezența zilnică pentru fiecare angajat?
Prezența zilnică a fiecărui angajat se înregistrează permanent în profilul acestuia. Din profilul angajatului verifici ora intrării și ora ieșirii, precum și locația de unde s-a făcut pontajul. De asemenea, în calitate de administrator poți edita toate intrările și ieșirile angajaților tăi. În următorul update al aplicației vei putea verifica prezența reală a angajaților chiar în condica de prezență. Echipa noastră lucrează deja la această funcționalitate.
Orele suplimentare calculate automat
iFlow 2.9 îți oferă calculul automat al orelor suplimentare. Aplicația face diferența între programul de lucru planificat și prezența reală a angajaților, apoi trece rezultatul final în câmpul de ore suplimentare din foaia de pontaj . În felul acesta, nu mai este nevoie să adaugi manual, de fiecare dată, orele suplimentare.
În următorul update se va adăuga o altă funcționalitate privind calculul automat al orelor suplimentare și anume: aplicația va ține cont de numărul legal de ore de muncă pentru fiecare lună și va calcula diferența dintre acest total și totalul orelor muncite de către angajați. Diferența dintre cele două rezultate va fi adăugată în câmpul ore suplimentare.
Cereri și adeverințe personalizate pentru compania ta
Așa cum v-am obișnuit, aplicația de pontaj iFlow se poate personaliza în funcție de nevoile fiecărei companii. Pentru că politicile firmelor sunt diferite, documentele precum cererile și adeverințele angajaților pot varia de la o companie la alta.
iFlow 2.9 vine în ajutorul tău prin noua funcționalitate de întocmire a documentelor personalizate în aplicație. După configurarea modelului dorit, acestea vor fi completate automat cu datele angajaților ori de câte ori ai nevoie. Mai mult, poți crea orice tip de document direct în aplicație, iar acesta va rămâne stocat în contul tău iFlow. Află mai multe detalii despre cum poți face acest lucru accesând ghidul de utilizare iFlow.
O altă funcționalitate foarte utilă pentru completarea automată a documentelor personalizate este posibilitatea de a folosi informațiile alese de tine din câmpurile personalizate, în documentele dorite. Află cum poți face acest lucru accesând link-ul.
Lista zilelor libere pentru anul 2020
Timpul trece repede și în curând vom intra în noul an. Aplicația iFlow este mereu actualizată conform legislației în vigoare, de aceea, în cadrul acestui update am actualizat și lista de sărbători legale pentru anul 2020. Astfel, poți începe planificarea programului de lucru al angajaților tăi pentru următorul an.
Utilizarea extrem de ușoară a aplicației iFlow este cel mai important aspect
Din prima zi de dezvoltare a aplicației de pontaj iFlow am stabilit că cel mai important aspect privind viitorul aplicației este să rămână ușor de folosit, indiferent cât de complexă devine. Nu este ușor să realizăm acest lucru, dar, în cadrul fiecărui update alocăm foarte mult timp pentru a oferi o experiență cel puțin plăcută utilizatorului.
Pe această cale, îți mulțumim pentru răbdarea și înțelegerea pe care ne-ai oferit-o. Datorită ție și tuturor utilizatorilor iFlow am ajuns să dezvoltăm o aplicație care să vină în ajutorul departamentelor HR, din cadrul companiilor românești. Nu încetăm niciodată să credem că putem fi mai buni. De aceea, muncim constant să îndeplinim acest lucru.
iFlow 2.9 aduce îmbunătățiri de utilizare și în panoul “Setări companie”. Am împărțit acest panou într-o pagină cu datele companiei și o alta cu setările companiei. În pagina “Datele companiei” vei completa informațiile generale ale firmei tale. Aceste date sunt utile pentru documentele completate automat și pentru facturare. Pe cea de-a doua pagină: “Setări”, vei putea stabili numărul de zile de concediu alocat la nivel de companie. Tot de pe această pagină vei putea alege, dacă dorești, să folosești prezența reală. Află toate lucrurile pe care le poți face din acest panou accesând link-ul.
De asemenea, pe profilul de angajat, am creat o singură pagină care să cuprindă atât datele personale ale angajatului, cât și datele generale de angajat.
Programul de lucru ușor de editat
Am realizat că pentru companiile cu mulți angajați era destul de dificil să editeze programul de lucru pentru toți angajații. Din acest motiv, am adăugat funcția de scroll, pentru a avea acces ușor la editarea programului de lucru pentru un număr de peste 400 de angajați. Accesează link-ul pentru a afla cum să realizezi planificarea programului de lucru al angajaților tăi.
Toate informațiile despre angajați într-un singur loc
În iFlow 2.9 poți verifica cele mai importante informații despre un angajat într-un singur loc. Accesează profilul angajatului, apoi selectează panoul “Activități zilnice”. În acest panou poți verifica prezența reală pentru angajatul selectat, planificarea programului de lucru pentru acesta și toate evenimentele angajatului.
Tot din acest panou poți să aprobi/respingi sau să editezi evenimentele adăugate pentru angajatul selectat. De asemenea, am adăugat și un filtru pe perioada de timp, pentru a-ți oferi exact informațiile de care ai nevoie.