Angajat 2019 – Află greșelile care îți pot afecta cariera pe termen lung

Toți angajații buni își doresc ca munca lor să fie recunoscută atât la nivel de conducere cât și la nivel de echipă sau departament. Însă în goana după recunoaștere se fac anumite greșeli care îți pot afecta cariera pe termen lung. În rândurile de mai jos îți prezint o listă de sfaturi și exemple de “Așa nu”.

Fie că ocupi un anumit post într-o companie în care ai vechime de ani de zile sau ești proaspăt angajat, este foarte important să știi ce situații trebuie să eviți astfel încât productivitatea și rezultatele tale să nu fie compromise.

Nu știi să refuzi

Un aspect foarte des întâlnit în zilele noastre este faptul că mulți angajați valoroși au un volum foarte mare de muncă sau sarcini de îndeplinit. De cele mai multe ori aceste sarcini nici măcar nu se încadrează în atribuțiile lor.

Dacă ești genul de angajat care preia din atribuțiile colegilor pentru a-i ajuta, este foarte posibil să te afli în situația în care unii colegi vor profita de acest aspect și îți vor cere tot mai mult ajutorul, chiar și pentru sarcini pe care le-ar putea duce singuri la bun sfârșit. Astfel, programul tău se va aglomera iar randamentul va fi scăzut, pentru că nu te mai poți concentra pe munca și atribuțiile tale.