Web Analytics

Termene de înregistrare în Revisal 2021 – Infografic

Update: Majorarea salariului minim de la 1 ianuarie 2020 – Hotărârea de Guvern care prevede majorarea salariului minim începând cu data de 1 ianuarie 2020 a fost publicată de Guvern în Monitorul Oficial, luni – 16 Decembrie 2019.

Potrivit HG 935 din 13 decembrie 2019, salariu minim brut pe economie va crește de la 2.080 lei la 2.230 lei, începând cu data de 1 ianuarie 2020. Este necesar ca angajatorii să încheie acte adiționale la contractele de muncă ale persoanelor pentru care va crește salariul.

Raportarea majorării salariale se va înregistra în Revisal până la 31 ianuarie 2020. HG nr.905/2017, referitoare la regulile din Revisal, dispune că schimbarea trebuie raportată în maximum 20 de zile lucrătoare de la momentul producerii sale.

Conform Codului Muncii art. 34 alin. (7) din Legea nr 53/2003, republicată cu modificările și completările ulterioare, fiecare angajator din România are obligația de a înființa un Registru general de evidență a salariaților, cunoscut sub numele de Revisal. Ca să simplificăm munca angajatorilor, am pregătit un infografic cu noile termene de înregistrare și transmitere a registrului general de evidență a salariaților în format electronic, către Inspectorul Teritorial de Muncă.

Revisal 2020 - iFlow

Aplicația iFlow te va ajuta să faci față birocrației din România și să economisești timp, pe partea de organizare a resurselor umane. Nu mai aștepta, creează-ți un cont și lasă aplicația iFlow să calculeze pontajul în locul tău

 

Abonează-te la Newsletter!

Dacă vrei să fii primul care află noutăți.

Articole Populare

16 COMENTARII

  1. Buna. Ce sanctiuni sunt prevazute pt netransmiterea in registru general de evidenta salariat, pt 2 angajati carora le-o fost ridicata suspandarea? I-am activat doar in programul revisal si toate actele sunt semnate si adaugata fizic la dosarul lor , dar am uitat sa le generez ctr in registru. Va multumesc.

  2. Buna ziua,
    As dori sa stiu in ce prevedere legala este mentionata data la care se poate modifica revisalul. Mai exact, daca unui angajat i se modifica incadrarea, cand trebuie efectuata modificarea in revisal.
    Ma intereseaza articolul, alineat, etc etc.
    Multumesc mult.

  3. Bună ziua,
    Ca și angajat- mă afectează faptul că nu s-au inregistrat in Revisal studiile mele? Am cerut o adeverința de salariat și era completată cu nivelul de studii medii conform contractului de angajare din 2008, deși intre timp am finalizat, cu diplomă, studii de licență și masterat. Copiile de diplome le-am depus la vremea respectivă, din ianuarie 2018 am functie de coordonator, cu decizie de numire.
    Mulțumesc,
    04.06.2021

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

spot_img
Echipa editorială iFlow
Echipa editorială iFlow
Echipa noastră îți aduce informații de ultimă oră despre tendințele și inovațiile în domeniul resurselor umane, ajutându-te să fii mereu la pas cu evoluțiile din industrie.