Pontaj Firme de Curățenie
Managementul echipelor mobile
Multe companii întâmpină probleme în monitorizarea angajaților care muncesc în diferite puncte de lucru. Cu ajutorul iFlow, angajații se pontează digital din orice locație, iar aplicația centralizează automat toate datele, sigur și corect. iFlow este benefic pentru pontajul firmelor de curățenie, asigurând o evidență precisă și accesibilă a orelor de muncă ale angajaților.
Planificare timp de lucru pe locații
Aplicația de pontaj & HR iFlow oferă soluții avansate pentru gestionarea personalului, toate informațiile fiind stocate în Cloud. Acest lucru asigură accesul rapid și facil la date, oricând și de pe orice dispozitiv, în
timp real, fiind ideal pentru diverse industrii, inclusiv pentru pontajul în firme de curățenie.
Management eficient
Tu decizi dacă aprobi sau nu efectuarea de ore suplimentare, iFlow calculează automat toate orele aprobate.
Organizare
Cererile și adeverințele pentru angajați sunt accesibile din contul acestora și le pot descărca oricând au nevoie.
Raportare online
Fiecare salariat adaugă cererile de concediu sau cererile pentru alte evenimente direct în aplicație și așteaptă aprobarea din partea superiorului.
Pontaj mobil pe locații
iFlow permite pontarea direct de pe mobil, fiind cea mai populară metodă de pontaj pentru companiile de curățenie și mentenanță. Acest sistem asigură o gestionare eficientă a timpului de lucru al angajaților.
Pontarea de pe mobil preia și localizarea GPS a angajatului în momentul înregistrării. De asemenea, primești notificare în cazul în care angajatul s-a pontat dintr-o altă locație decât cea planificată.
Metode alternative de pontare
Angajații tăi nu sunt familiarizați cu tehnologia? iFlow îți oferă multiple variante de pontare, cele mai uzuale pentru acest caz sunt reprezentate de varianta de pontare prin cod QR sau prin link web.
Profită de opțiunile de înregistrare a timpului lucrat oferite de iFlow, care îți permit să monitorizezi activitatea angajaților. Obține acces rapid la informații și dezvoltă-ți afacerea folosind aplicația.
Ce spun clienții
iFlow este utilizată cu succes de 500+ companii românești și internaționale cu peste 45 mii de angajați înregistrați.
Inițial, am ales iFlow pentru că ne-am dorit o soluție HR cloud-based. Astfel, am reușit să descoperim una din cele mai bune aplicații pentru HR. Un mare avantaj adus de iFlow este ușurința cu care poate fi personalizată, în funcție de necesitățile noastre. Totodată apreciem cât de intuitivă este pentru angajații noștri. Actualizările sunt mereu la timp, iar echipa de dezvoltare ține mereu cont de nevoiile clienților. Raportul calitate-preț este excelent în acest caz. Aplicația reușește să ne salveze 2 zile de muncă pentru întocmirea statelor de plată.
https://www.neweratech.com
Contextul pandemic a adus schimbări majore la Mendola Group, a accelerat transformarea digitală la nivel de procese și ne-a făcut și mai adaptivi și receptivi la soluții smart, paperless. Pe lângă faptul că am scăpat de evidențe Excel, hârtii, semnături, tot ce se întâmplă în iFlow este realtime. iFlow oferă transparență și accesibilitate la informații și o ai în buzunarul tău (pe telefonul mobil). Minunată echipă iFlow, ne bucurăm foarte mult de suportul vostru! Echipa de customer support este una promptă, amabilă, receptivă la semnalările noastre.
http://www.nobilacasa.ro
Informații structurate
Cu ajutorul panoului rapid din setările programului de lucru și al opțiunii de pontaj mobil pentru firmele de curățenie, poți obține informații despre totalul orelor planificate, organizate pe filtre precum funcții, echipe, locații sau schimburi.
Vei avea un rezumat eficient al orelor de lucru și vei putea interveni rapid în cazul lipsei de personal pe schimburi sau locații. Pontarea pe locații diferite va permite gestionarea flexibilă a resurselor umane.
Liste de verificări automate
Prin utilizarea listelor de verificare disponibile, ai posibilitatea să editezi toate înregistrările incorecte ale angajaților, precum lipsa orei de intrare sau de ieșire, pontarea la o oră sau locație neplanificată și alte detalii importante.
Poți obține un raport de pontaj precis fără necesitatea de a verifica și corecta manual toate erorile, utilizând un sistem automatizat și bine configurat de gestionare a timpului pentru firmele du curățenie.
Monitorizare eficientă a angajaților și echipelor
iFlow te ajută să monitorizezi în timp real dacă angajații tăi ajung la timp la client și respectă orele de muncă. Condica de prezență pentru firme de curățenie devine digitalizată și ușor de gestionat, asigurând eficiență și transparență.
Mulțumește clientul, scalează business-ul și responsabilizeză angajații. Accesul la informații în timp real este esențial pentru o companie de succes, iar iFlow îți oferă acest lucru.
Acces pentru angajați
Stabilește permisiile pentru angajații tăi în aplicație în funcție de nevoile lor, permițându-le să verifice orele de muncă înregistrate și să confirme dacă au respectat programul stabilit sau dacă nu.
Angajații pot solicita concedii de odihnă sau pot înregistra absențe medicale, iar pentru cei care nu sunt familiarizați cu tehnologia, optează pentru iFlow Kiosk.
Facturare corectă
Dacă afacerea ta oferă servicii clienților, iPM îți permite să marchezi un proiect ca facturabil. În acest mod, vei avea o evidență clară și detaliată a timpului alocat fiecărei cerințe a clientului, asigurând o facturare precisă.
Funcționalitatea te ajută să îți gestionezi mai eficient resursele și să oferi clienților un raport clar al muncii prestate, consolidând încrederea și corectitudinea colaborării.
Organizare eficientă și integrare automată
Eficientizează monitorizarea angajaților și bucură-te de flexibilitate și versatilitate la pontare. Lasă planificarea programului personalului de pe teren în seama aplicației de pontaj & HR iFlow.