Web Analytics

Update 5.4 – Structura organizatorică îmbunătățită

Publicat pe:

iFlow, aplicația ta de pontaj & HR tocmai a fost actualizată. iFlow 5.4 aduce noi funcționalități pe partea de organizare personal și ierarhie cu ajutorul cărora gestionarea angajaților va fi mai ușoară și fără efort. 

Iată beneficiile de care te poți bucura chiar acum:

Un nou nivel pentru gestionarea angajaților: Departamente

Noul nivel de organizarea îți permite să păstrezi evidența angajaților la o scară mai mare, iar managementul de personal se face simplu și ușor. Organizația ta câștigă transparență și are acces la informații în timp real, cine se subordonează cui, care este departamentul de care aparține o echipă sau mai multe și cine face parte din top management. 

Ce alte beneficii îți oferă această funcționalitate?

  • Poți avea un angajat în mai multe echipe
  • Împarți echipele pe departamente 
  • Setezi departamentul părinte
  • Vizualizezi organigrama companiei

iFlow te ajută să fii și mai organizat iar astfel, vei putea implementa strategiile de dezvoltare a firmei, vei urmări cu exactitate dimensiunea firmei, vei putea analiza calitatea resurselor umane și a performanței acestora.

Organigrama automată

Datorită faptului că Organigrama iFlow este un raport esențial în rândul clienților noștri, ne-am gândit să aducem îmbunătățiri și în acest segment odată cu noile funcționalități de organizare din aplicație.

Organigrama iFlow 5.4 rezolvă următoarele probleme:

Problema ta: Lipsa unei organigrame actualizate în cazul unui control/audit.

Soluția noastră: Nu-ți mai face griji pentru acest aspect! Organigrama iFlow se actualizează în timp real pe măsură ce înregistrezi angajați noi sau dezactivezi angajați. Chiar și atunci când muți angajați de pe o funcție, pe alta, dintr-o echipă, în alta sau faci modificări la departamente și responsabili. Organigrama se actualizează automat în funcție de schimbările din compania ta. 

Problema ta: Datorită schimbărilor frecvente din compania ta sau datorită faptului că ai o companie de dimensiuni medii-mari îți este dificil să ai informații actualizate despre responsabilii fiecărei echipe sau fiecărui angajat.

Soluția noastră: iFlow rezolvă și acest aspect fără efort din partea ta, totul este vizibil într-o manieră organizată. Un singur click pe un departament îți va deschide toată structura acelui departament, echipe, lideri, membrii de echipă. 

Problema ta: Ai angajați care fac parte din mai multe echipe sau din mai multe proiecte definite ca echipe.

Soluția noastră: iFlow te ajută și în această privință, poți adăuga un angajat în mai multe echipe/departamente, iar profilul acestuia va rămâne în continuare unic. 

iFlow 5.4. aduce multiple modalități de organizare, structurare și în același timp – informații în timp real. Datorită tehnlogiei Cloud ai acces la aceste informații de oriunde te-ai afla, de pe orice tip de dispozitiv. Cu iFlow rămâi mereu informat pentru a conduce un business de succes!

Consultă ghidul de utilizare iFlow pentru a afla:

Dacă ai întrebări suplimentare sau dacă ai nevoie de ajutor în implementarea noilor funcționalități, contactează-ne la [email protected].

Irina U.
Irina U.
Sunt o persoană optimistă, ambițioasă și cu planuri mari pe viitor. Datorită acestor calități, orice provocare pe care o întâlnesc devine o oportunitate de auto-dezvoltare, iar fiecare zi este o posibilitate de a învăța ceva nou.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Update 9.4 – Documente externe și fișiere protejate

O nouă actualizare a aplicației iFlow, care face gestionarea documentelor mai ușoară și mai sigură ca niciodată este aici. Cu noua versiune, angajații și...

Angajarea persoanelor cu dizabilități: Noi obligații pentru angajatori

Începând cu 1 ianuarie 2025, legislația românească privind angajarea persoanelor cu dizabilități va suferi modificări importante. Conform Ordonanței de Urgență nr. 127/2024, angajatorii care...

Abonează-te la Newsletter!

Dacă vrei să fii primul care află noutăți.