Web Analytics

Update 5.4 – Management eficient evenimente

Publicat pe:

Află ce altceva este nou în update-ul iFlow 5.4 din articolele de mai jos:

Editarea și aprobarea evenimentelor simplificată

Pentru liderul de echipă sau administratorul contului, imaginea de ansamblu a evenimentelor din firmă este extrem de importantă în procesul decizional. Această nevoie ne-a inspirat pentru următoarea modificare în aplicație și din acest motiv, am făcut procesul de gestionare a evenimentelor mai ușor pentru tine. În iFlow 5.4, poți aproba, respinge, edita și șterge un eveniment direct din panoul general. Cum faci asta? Simplu! Doar duci cursorul pe evenimentul dorit și atât.

Evenimente suprapuse

O problemă des întâlnită în cadrul organizațiilor este suprapunerea evenimentelor, de exemplu concediu de odihnă, însă nu și atunci când folosești iFlow. Iată care sunt avantajele acestui update:

  • iFlow evidențează evenimentele care se suprapun pentru membrii din aceeași echipă
  • Reduci semnificativ timpul de planificare, precum și de căutare a înlocuitorilor pentru angajații care urmează să lipsească
  • Alegi ce permisii de vizualizare asupra evenimentelor au utilizatorii contului 

Mulțumită acestor modificări, vei putea lua deciziile corecte într-un interval scurt de timp deoarece toate informațiile despre evenimente îți vor fi la îndemână, chiar pe panoul general. 

Filtru pe raport concedii 

Vrei să afli câte zile de concediu aveau angajații tăi în 31 decembrie? Nimic mai ușor!

Folosind aplicația iFlow, poți genera raportul de concedii pe orice an sau interval de timp necesar. Tot ce trebuie să faci este să setezi filtrul cu data necesară și să descarci raportul generat de aplicație. Și asta nu e tot, filtrul pe perioadă de timp poate fi aplicat pentru toate categoriile de concedii plătite de la tine din firmă. 

Acum poți avea rapoarte gata întocmite chiar și pe perioade din trecut. Noua funcționalitate este extrem de utilă mai ales atunci când nu ai reușit să scoți raportul în termenul necesar sau documentele anterioare necesită modificări din cauza greșelilor identificate.

Informații de contact angajați 

Utilizatorii iFlow ne-au mulțumit frecvent pentru faptul că pot păstra informații despre angajați în iFlow, care mai apoi pot fi accesate de pe orice dispozitiv, de oriunde s-ar afla. Din acest motiv, ne-am gândit să venim în întâmpinarea ta și să-ți aducem aceste informații și mai la îndemână. Acum, informațiile precum numărul de telefon sau adresa de e-mail ale angajaților le regăsești direct în profilul personal al acestora.

Nu ești la birou? Vrei să îl suni pe noul membru al echipei dar nu ai salvat încă numărul de telefon? Simplu! Accesează iFlow de pe telefonul tău și copiază numărul de telefon direct de pe profilul angajatului pentru a-l apela instant. 

Află cum poți folosi instrumentele pentru evenimente și raport concedii din ghidul de utilizare iFlow.

Dacă ai întrebări suplimentare sau dacă ai nevoie de ajutor în implementarea noilor funcționalități, contactează-ne la [email protected].

Irina U.
Irina U.
Sunt o persoană optimistă, ambițioasă și cu planuri mari pe viitor. Datorită acestor calități, orice provocare pe care o întâlnesc devine o oportunitate de auto-dezvoltare, iar fiecare zi este o posibilitate de a învăța ceva nou.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Update 9.4 – Documente externe și fișiere protejate

O nouă actualizare a aplicației iFlow, care face gestionarea documentelor mai ușoară și mai sigură ca niciodată este aici. Cu noua versiune, angajații și...

Angajarea persoanelor cu dizabilități: Noi obligații pentru angajatori

Începând cu 1 ianuarie 2025, legislația românească privind angajarea persoanelor cu dizabilități va suferi modificări importante. Conform Ordonanței de Urgență nr. 127/2024, angajatorii care...

Abonează-te la Newsletter!

Dacă vrei să fii primul care află noutăți.