Web Analytics

Update 4.6 – Modul de pontaj pe proiecte

Publicat pe:

Modulul pontaj pe proiecte din aplicația iFlow a început să prindă contur, deși este încă în varianta Beta, începând cu acest update, poți deja să urmărești timpul petrecut de către angajați pe fiecare proiect și subproiect. Ne-am propus ca până la finalul anului să avem un modul complet nou în aplicație și anume, modulul de pontaj pe proiecte, cu rapoarte complete și modalități simple de a le importa și actualiza.  

Află din rândurile de mai jos cât de simplu poți importa proiecte, subproiecte și chiar și codurile de proiect, în aplicația iFlow. 

1. Import proiecte 

În primul rând a fost dezvoltată posibilitatea de a importa proiectele. Ne pasă de timpul tău și încercăm să reducem procesele manuale la minimum. Astfel, acum tot ce trebuie să faci este să descarci un fișier șablon, să-l completezi și îl încarci înapoi în aplicație.

Află toate detaliile aici.

2. Proiecte & Subproiecte

Până acum puteai crea doar proiecte, ei bine, acum poți crea subproiecte fie din aplicație, fie direct din fișierul de import. În cazul în care ai deja proiectele principale adăugate în aplicație, le poți aloca subproiectele prin funcția prezentată mai jos, adică prin actualizare.

Află mai multe detalii din acest articol.

3. Actualizare proiecte

Pe lângă funcția de import, care este grozavă în sine, aceasta devine completă cu posibilitatea de a actualiza datele cu un fișier. Descarci fișierul din aplicație, care vine deja completat cu toate datele tale. Prin actualizare modifici date într-un număr mare, ba chiar poți dezactiva proiecte bulk.

Accesează ghidul pas cu pas aici.

4. Câmpuri personalizate pentru proiecte

Poate te întrebi ce sunt aceste câmpuri personalizate mai exact, ei bine, ele sunt ce vrei tu să fie. Ai libertatea de a adăuga informații suplimentare pentru fiecare proiect și subproiect. Iată niște exemple de moduri de utilizare:

  • Cod pentru proiect – poți crea un câmp personalizat în care aloci coduri pentru proiecte, mai mult de atât, le poți seta să fie unice. Astfel te asiguri că fiecare proiect are propriul cod pentru identificare.
  • Descriere proiect – creezi un câmp destinat descrierilor pentru proiecte.
  • Orice altă opțiune – în acest modul poți aloca orice informație dorești proiectelor, există o listă întreagă de tipuri de câmpuri destinate proiectelor, tu decizi dacă acestea trebuie să aibă un conținut unic sau nu, poți alătura orice informație numelui proiectului, fără a scrie direct în nume. Află aici mai multe detalii despre aceste câmpuri și cum le utilizezi.

5. Raport dedicat pentru pontaj pe proiecte

Am dezvoltat inclusiv o pagină dedicată proiectelor, care funcționează și pe post de raport pentru proiecte. Aici vei vedea toate proiectele și subproiectele existente în companie. Din acest loc editezi și adaugi proiecte noi, editezi și dezactivezi proiecte vechi, poți printa sau descărca acest raport. Mai mult de atât, ai filtre și posibilitatea de a modifica structura acestuia, încât să poți extrage exact informațiile de care ai nevoie.

6. Raport dedicat prezențelor pe proiecte

Știm că un astfel de modul nu este complet fără raportare dedicată, astfel am creat și raportul pentru prezență pe proiecte. Cu acesta vei avea evidența pentru fiecare proiect. Poți filtra raportul pe unul, mai multe sau toate proiectele. Vei avea prezențele pe fiecare proiect pentru fiecare angajat. Acestea sunt prezentate inclusiv pe zile și desigur, ai și total pe lună.

7. Permisii pentru utilizatori

Pentru a facilita și mai mult utilizarea proiectelor, a fost adăugat un set de permisii pentru proiecte, acestea se pot aplica la nivel de utilizator, deci desemnezi simplu cine poate edita sau șterge proiectele. Poți chiar să desemnezi roluri diferite pentru fiecare angajat, poți alege ca o persoană să poată doar să adauge proiecte iar alta doar să le editeze, și tot asa. 

Te încurajăm să încerci toate aceste funcționalități ale proiectelor, poți oricând să consulți ghidul nostru de utilizare, sau ne poți contacta pentru suport tehnic. Poți programa chiar și un demo, unde un specialist iFlow îți va arăta exact ce te interesează.

Însă, asta nu este tot, mai jos găsești lista cu celelalte noutăți și surprize aduse de update-ul 4.6.

Beatrice M.
Beatrice M.
Principalul meu obiectiv este dezvoltarea personală. De aceea, îmi place să primesc și să ofer informații noi ori de câte ori am ocazia. Sunt o persoană energică și optimistă, consider că întotdeauna este loc de mai bine în orice activitate de zi cu zi la care iau parte.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Update 9.4 – Documente externe și fișiere protejate

O nouă actualizare a aplicației iFlow, care face gestionarea documentelor mai ușoară și mai sigură ca niciodată este aici. Cu noua versiune, angajații și...

Angajarea persoanelor cu dizabilități: Noi obligații pentru angajatori

Începând cu 1 ianuarie 2025, legislația românească privind angajarea persoanelor cu dizabilități va suferi modificări importante. Conform Ordonanței de Urgență nr. 127/2024, angajatorii care...

Abonează-te la Newsletter!

Dacă vrei să fii primul care află noutăți.