Web Analytics

Update 4.8 – Setare personalizată pentru pauza automată

Publicat pe:

Aplicația iFlow ajută companiile cu procesele de HR prin versatilitate și eficacitate. Noua setare personalizată pentru pauza automată vine în sprijinul tuturor firmelor cu programe de muncă diferite, și automatizează modul de alocare a pauzei pentru angajați.

Cum funcționează pauza automată?

Pentru că există programe de muncă variate, am venit cu o soluție să se plieze pe toate. Administratorul poate acum să aleagă un număr de ore lucrate pentru care să se aplice pauza automată. Vestea bună este că nu există un minim de ore, rămâne la latitudinea fiecăruia să decidă.

Totodată, și intervalul de timp pentru pauză este personalizabil, iar administratorii pot să decidă în minute, cât timp durează aceasta. Angajații se pontează ca de obicei, iar când depășesc numărul de ore prestabilite, pauza se scade automat din prezența reală.

setare personalizată pentru pauza automată

Această setare este de mare ajutor și pentru cazurile în care angajații beneficiază de învoire. Aplicația ia în considerare și această învoire cât și pauza de masă în momentul când se înregistrează, dacă s-a îndeplinit minimul de ore pontate.

Pentru a afla detalii despre cum se setează pauza automată, citește acest articol.

Află totul despre celelalte noutăți și surprize aduse de update 4.8!

Echipa editorială iFlow
Echipa editorială iFlow
Echipa noastră îți aduce informații de ultimă oră despre tendințele și inovațiile în domeniul resurselor umane, ajutându-te să fii mereu la pas cu evoluțiile din industrie.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Automatizarea proceselor HR: Economisește prin tehnologie

Gestionarea manuală a sarcinilor de resurse umane, cum ar fi pontajul, aprobarea concediilor sau administrarea contractelor, poate deveni repede o povară. Pe lângă timpul...

Modificări importante care vor afecta România din 1 ianuarie 2025

Ordonanța de Urgență cunoscută sub numele de „Ordonanța Trenuleț” va aduce schimbări semnificative începând cu 1 ianuarie 2025, impactând atât angajații din sectorul public...

Abonează-te la Newsletter!

Dacă vrei să fii primul care află noutăți.