Web Analytics

Update iFlow 4.8

Rolul actualizărilor aplicației este de a se adapta la noile nevoi ale utilizatorilor, a oferi o experiență cât mai plăcută și folositoare. iFlow 4.8 vine cu completări binevenite la funcții deja existente și își dorește să corecteze erorile, să aducă funcții noi și să îmbunătățească performanțele. Citește acest articol ca să afli toate funcționalitățile și beneficiile acestora.

  1. Evaluarea angajaților
  2. Import intuitiv pentru angajați și locații
  3. Setare personalizată pentru pauza automată
  4. Adăugarea simultană a concediilor
  5. Importul raportului de tichete de masă în softul dedicat

Alte modificări utile:

Schimbat designul la rapoarte

Este foarte important pentru noi ca experiența utilizatorului să fie una plăcută, astfel că, pe lângă a aduce un plus de eficiență, dorim să producem și bucurie în timpul folosirii. Echipa de design iFlow a îmbunătățit aspectul rapoartelor astfel:

  • S-a schimbat locul anumitor butoane pentru o folosire mai eficientă și ușoară;
  • Capătul de tabel stă fix pe ecran, astfel, chiar și când se vizualizează angajați din capătul paginii, meniul rămâne vizibil;
  • Mărimea coloanelor este reglabilă, pentru o afișare optimă a informațiilor de interes, pe orice tip de ecran.

Închidere prezență reală

Această modificare a survenit în urma acumulării de experiențe cu companii din industrii diferite. Există situații în anumite firme în care doi sau mai mulți lideri de echipă sunt responsabili pentru pontarea de intrare sau ieșire a angajaților din subordine.

Chiar dacă la pontarea de ieșire se văd toți membrii echipei, un lider poate selecta să vizualizeze și să închidă prezențele doar celor pe care i-a pontat el. Astfel se face distincția clară între membrii de echipă de care este responsabil într-o zi anume, fără să se producă erori.  

Adăugare zile libere legale (sărbători) la nivel de utilizator

Pentru a respecta alegerile religioase a tuturor, se pot adăuga zile libere legale personalizate individual. 

Exemplu: Un angajat sărbătorește Paștele Catolic, care este în alte zile decât cel ortodox. Pentru acesta, se poate crea un nou eveniment denumit “Paște Catolic”, și alocat doar angajatului respectiv. 

Află detalii despre cum se adaugă zilele libere legale la nivel de utilizator, aici.

Aprobarea evenimentelor de către liderul de echipă

Pentru transparență totală în ceea ce privește aprobarea evenimentelor, s-a modificat modul de aprobare a acestora. De acum, liderul de echipă nu își mai poate aproba propriile cereri de evenimente, ci va aștepta aprobarea acestora de către un administrator. El rămâne responsabil de aprobarea evenimentelor adăugate de membrii echipei pe care o are în subordine, în timp ce și el răspunde în fața altui superior. 

Coloană nouă de total în fișierul „Prezența mea”

Aplicația iFlow are în vedere atât personalul de Resurse Umane, cât și ceilalți angajați ai companiei, cărora le oferă independența de a-și adăuga propria prezență și cererile de evenimente. Raportul Prezența mea înglobează informațiile despre pontajul propriu, pe intervale de timp personalizate. Acum fiecare angajat își poate descărca propriul raport de prezență, în care se regăsesc orele de intrare și ieșire dar și timpul total muncit. 

*Angajații își pot verifica prezența chiar și pe o perioadă de un an de zile. Informația va fi afișată cu total ore pontate și total ore planificate, tocmai pentru ca angajatul să vadă rapid și ușor dacă și-a îndeplinit norma de lucru pe anul precedent.  

Placeholder nou „Aprobat de”

De acum, cererile și adeverințele devin mai ușor de completat și folosit. Mulțumită noului placeholder  “Aprobat de”, documentul va fi completat automat cu numele persoanei care aprobă. În urma adăugării acestuia, mai rămâne doar să descarci și semnezi documentul, gata de trimis spre responsabilul de Resurse Umane. Prin automatizarea acestui proces salvezi mult timp pe care altfel l-ai fi petrecut completând acte manual. 

Exemplu: Angajatul Andrei Simion depune o cerere de concediu în aplicație, care va fi aprobată de liderul de echipă Ștefan Muntean. Pe document va fi completat automat și câmpul “Aprobat de”, cu numele Ștefan Muntean

Capătul de tabel din Programul de lucru rămâne fix

La iFlow ținem mult ca experiența utilizatorilor să fie una plăcută în timpul folosirii aplicației. De aceea am modificat panoul Program de lucru ca bara de meniu să rămână fixă în timpul navigării. Plus, la schimbarea lunii în calendar, bara de meniu rămâne pe aceeași poziție astfel asigurând o navigare ușoară și eficientă.

Îmbunătățiri și reparații:

  • Optimizare liste de proiecte;
  • Liderul are acces la organigramă;
  • Au fost adăugate zilele de sărbătoare națională și pe anii 2023 și 2024;
  • Meniul Program de lucru a fost optimizat pentru a se încărca mai rapid;
  • Se calculează orele suplimentare din prezența reală atunci când există pauză automată;
  • Există explicații suplimentare la multiple setări: modele program de lucru, pontaj, și altele.

Eficientizează prin automatizare cu aplicația de pontaj & HR iFlow

Fiecare update al aplicației aduce îmbunătățiri și reparații pentru a eficientiza folosirea acesteia și a simplifica procesele de HR companiilor din varii industrii.

Vrei să stai de vorbă cu un specialist ca să afli cum te poate ajuta iFlow să automatizezi procesele consumatoare de timp din sfera Resurselor Umane? Programează o întâlnire virtuală, aici.

Articole Relevante

Iulia S.
Iulia S.
Sunt o susținătoare a procesului de auto-învățare. Social media mă ajută să descopăr lucruri noi în fiecare zi. Activitatea mea de zi cu zi implică o comunicare eficientă cu persoanele din jurul meu, dar și punerea în practică a unor idei inovative de marketing.

Abonează-te la Newsletter!

Dacă vrei să fii primul care află noutăți.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.