Web Analytics
DocumentațieCum creez cont pentru angajat?

Cum creez cont pentru angajat?

Accesul angajaților în aplicație se face pe baza unei adrese de e-mail. Astfel, tot ce trebuie să faci este să adaugi angajatul în aplicație, fie manual, fie prin import și să te asiguri că ai setat o adresă de e-mail și o parolă pentru acesta.

Important! Adresa de e-mail trebuie să fie unica pentru fiecare angajat. Nu există posibilitatea setării unei singure adrese de e-mail pentru mai multi angajați.

  • Din meniul prinicpal „Angajați”
  • Click pe butonul „Adaugă angajat”
  • Completează numele complet al angajatului
  • Selectează echipa din care va face parte
  • Completează adresa de e-mail și parola
  • Selectează categoria de utilizator dorită (Pentru Administrator adresa de e-mail este obligatorie)
  • În intervalul de angajare trebuie completată data de început a contractului, setată norma de lucru corespunzătoare, iar dacă se cunoaște și data de încetare a contractului, aveți opțiunea de a alege și motivul încetării.
  • Bifează căsuța pentru zile de concediu dacă dorești să modifici numărul acestora
  • Bifează căsuța „Adaugă program de lucru până la finalul anului” și alege un schimb predefinit din lista (în cazul în care nu ai, creează un schimb predefinit apoi continuă procesul)
  • Click pe „Adaugă”

Citește Blogul

Articole Utile: