Accesul angajaților în aplicație se face pe baza unei adrese de e-mail. Astfel, tot ce trebuie să faci este să adaugi angajatul în aplicație, fie manual, fie prin import și să te asiguri că ai setat o adresă de e-mail și o parolă pentru acesta.
Important! Adresa de e-mail trebuie să fie unica pentru fiecare angajat. Nu există posibilitatea setării unei singure adrese de e-mail pentru mai multi angajați.
Cum creez cont pentru angajat automat?
Poți realiza un import am angajaților în care să te asigur că există o adresă de e-mail și o parolă pentru angajații care urmează să primească acces în aplicație.
Dacă ai importat angajații deja, îi poți actualiza prin fișier și le completezi astfel adresa de e-mail și parola.
Cum creez cont pentru angajat manual?
Această modalitate este potrivită în momentul în care adaugi doar un utilizator sau modifici datele acestuia. În cauzl în care este vorba despre mai mulți angajați, recomandăm modalitatea de mai sus.
Găsești mai jos pașii pentru a crea manual un cont pentru angajat:
- Din meniul prinicpal „Angajați”
- Click pe butonul „Adaugă angajat”
- Completează numele complet al angajatului
- Selectează echipa din care va face parte
- Completează adresa de e-mail și parola
- Selectează categoria de utilizator dorită (Pentru Administrator adresa de e-mail este obligatorie)
- În intervalul de angajare trebuie completată data de început a contractului, setată norma de lucru corespunzătoare, iar dacă se cunoaște și data de încetare a contractului, aveți opțiunea de a alege și motivul încetării.
- Bifează căsuța pentru zile de concediu dacă dorești să modifici numărul acestora
- Bifează căsuța „Adaugă program de lucru până la finalul anului” și alege un schimb predefinit din lista (în cazul în care nu ai, creează un schimb predefinit apoi continuă procesul)
- Click pe „Adaugă”
