Web Analytics

Ghid de utilizare iFlow

Profită de avantajele pontajului digital! Aici găsești toate informațiile de care ai nevoie pentru a folosi la maxim aplicația iFlow.

Primii Pași în iFlow

Descoperă primii pași pe care trebuie să-i parcurgi după ce ți-ai creat un cont în aplicația iFlow. Citește explicațiile pas cu pas și bucură-te de acest nou mod, mai eficient, de a ține pontajul.

Setările aplicației

iFlow este cea mai flexibilă aplicație de pontaj online. De aceea, ai la o dispoziție o colecție întreagă de setări care îți permit să personalizezi aplicația în funcție de nevoile companiei tale.

Funcționalitate

Toate opțiunile disponibile în aplicația de pontaj iFlow au fost create în funcție de feedback-ul primit de la companiile din România. Află cum funcționează fiecare panou din aplicația iFlow.

Documentație PDF

Găsești aici ghiduri de utilizare în format PDF, pentru angajații tăi, o prezentare generala a aplicației în format PDF și materiale promoționale. Le poți descărca pe toate în mod gratuit.

Adăugate Recent

Cum setezi permisiile de adăugare și vizualizare evenimente?

Click pe Setări - Categorii de eveniment În dreptul evenimentului dorit dai click pe butonul Editează În secțiunea Setări permisii se pot bifa căsuțele din dreptul...

Cum restricționezi pontarea din aplicație pentru angajați?

Din Setări - Companie - Prezență reală Click pe Selectează angajații din secțiunea Restricție pontare din contul de utilizator Bifează Selectează tot sau angajații în parte...

Cum folosești filtrul de absență de pe Panoul General?

Cu ajutorul filtrului Evidența zilei vei putea vedea care angajați au fost absenți conform evenimentelor de concediu într-o anumită perioadă. Mergi pe luna necesară verificării Click...

Ghid de utilizare 2FA pe documente

Ce înseamnă 2FA? 2FA - Two factor authentication - Autentificare cu doi factori Cum activezi 2FA? Din meniul Setări - Documente - Foldere documente Click pe butonul din...

Documente la nivel de companie – setări de bază

Cum creezi documente bulk pentru toți angajații Din meniul Organizație - Documente Click pe Adaugă document Alege Șablonul documentului Scrie Numele Alege Seria și Folderul Selectează angajații Adaugă semnatarii Click pe Creează...